Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o poprawienie klasy z nożem

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Majcon

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 28.10.2013 20:35

Witam proszę o poprawienie klasy z nożem chodzi o to aby mogła mieć tylko nuż bez żadnej innej broni nawet jak w perk jest jakąś bronią to żeby jej nie miał 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
 
new bool:ma_klase[33];
 
new const nazwa[] = "Zabuza";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 55;
new const kondycja = 75;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
 
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE  > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 302
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 29.10.2013 16:13

Trzymaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych