Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o 1 klase Kierat

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Chory H

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 28.10.2013 18:42

nazwa: Kierat [Premium
opis: mniejsza grawitacja na nożu 250/800 i mniejsza widoczność także na nożu 50/255
hp: 30 (130)
wytrz: 100
int: 0
kondycja : 30
broń m4 deagle
  • +
  • -
  • 0

#2 Shambonix

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:80
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Górny Śląsk
Offline

Napisano 28.10.2013 20:45

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>

        

new const nazwa[]   = "Kierat[Premium]";

new const opis[]    = "Mniejsza widocznosc i grawitacja na nozu";

new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);

new const zdrowie   = 30;

new const kondycja  = 30;

new const inteligencja = 10;

new const wytrzymalosc = 100;

    

new ma_klase[33];

 

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

 

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

 

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

 

}

 

public cod_class_enabled(id)

{

ma_klase[id] = true;

 

}

 

public cod_class_disabled(id)

{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

    ma_klase[id] = false;

 

}

 

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)

{

if(!ma_klase[id])

return;

 

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )

{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 60);

set_user_gravity(id, 0.5)

}

else

{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

set_user_gravity(id, 3.0)

}

}



Pamiętaj! Dawaj mi :plus: TYLKO I WYŁĄCZNIE wtedy, gdy na to zasłużyłem
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych