Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

2 perki od lv

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ten?yy?

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:145
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 26.10.2013 17:10

Siema ,mam pytanie otóż wiem jak zrobić 2 perki ,ale mam problem ,żeby ten 2 perk był od jakiegoś lv np. 100lvl.


  • +
  • -
  • 0

Pomogłem  :?:  daj  :plus: !  ;)


#2 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 28.10.2013 15:39

http://amxx.pl/dokum...-get-user-level

W cod_perk_enabled, sprawdzasz na początku poprzez cod_get_user_level czy ma dany level, jeśli jest za mały zwraca COD_STOP.


  • +
  • -
  • 1

#3 Ten?yy?

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:145
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 29.10.2013 14:15

A można troszeczkę jaśniej ? ;d


  • +
  • -
  • 0

Pomogłem  :?:  daj  :plus: !  ;)


#4 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 299
Wszechwidzący

  • Postów:1 070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 29.10.2013 15:06

if(cod_get_user_level(id) == 100)

{

Dostępny perk

}

 

 

Coś takiego - nie będę więcej bazgrać i plamić coda, bo nigdy w nim nie robiłem :D


  • +
  • -
  • 0

#5 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 29.10.2013 15:21

if(cod_get_user_level(id) == 100)
{
Dostępny perk
}

 

To perk by byl dostepny tylko przy lvlu 100 xD

 

Prędzej tak:

public cod_class_enabled(id)

{

if(cod_get_user_level(id) < 100)

{

client_print(id, print_chat, "Perk dostepny od 100 LvL!")
return COD_STOP;

}

return COD_CONTINUE;

}


  • +
  • -
  • 0

#6 Vasto_Lorde

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 256
Wszechwidzący

  • Postów:633
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 29.10.2013 20:19

Bardziej tak:

public cod_perk_enabled(id){
     if(cod_get_user_level(id) < 100){
          return COD_STOP;
     }
     return COD_CONTINUE;
}

Po 1: cod_perk_enabled

Po 2: Bez printu, bo silnik od razu mu da inny perk oraz wyświetli wiadomość że perk jest dostępny od 100 levela. Co według mnie nie ma sensu.


  • +
  • -
  • 1

#7 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 29.10.2013 20:21

Racja, bezsens :P
  • +
  • -
  • 0

#8 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 29.10.2013 20:31

Nie uwzględnliliście jednej rzeczy. Nie da konkretnego perka graczowi poniżej 100 lvl. Tutaj raczej chodzi o to, aby nie dawać żadnego 2 perku

 

Proponuję w silniku w

public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info, lp)

pod

    if(!ilosc_perkow)
        return PLUGIN_CONTINUE;

dodać

    if(poziom_gracza[id] < 100 && lp == 1)
        return PLUGIN_CONTINUE

  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#9 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 29.10.2013 20:36

Jednakze jesli zrobimy klase od lvla to mozemy korzystac z innych. Gdyby warunek nie zostal postawiony w cod_perk_enabled to bym sie zgodzil, jednak tutaj warunek dotyczy konkretnego perku
  • +
  • -
  • 0

#10 Ten?yy?

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:145
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 19.12.2013 10:06

To w końcu które :X ?

 

 

Nie uwzględnliliście jednej rzeczy. Nie da konkretnego perka graczowi poniżej 100 lvl. Tutaj raczej chodzi o to, aby nie dawać żadnego 2 perku

 

Proponuję w silniku w

public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info, lp)

pod

    if(!ilosc_perkow)
        return PLUGIN_CONTINUE;

dodać

    if(poziom_gracza[id] < 100 && lp == 1)
        return PLUGIN_CONTINUE

Będzie dobrze ?


  • +
  • -
  • 0

Pomogłem  :?:  daj  :plus: !  ;)






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych