Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] funkcja exit


Najlepsza odpowiedź DarkGL, 26.10.2013 13:24

Z tego co pamiętam to w C++ jest jakimś mniej optymalnym odpowiednikiem return

 

Nie.

http://www.cplusplus...e/cstdlib/exit/

 

Co do exit

exit expression
Abort the program. The expression is optional, but it must start
on the same line as the exit statement if it is present. The exit
instruction returns the expression value (plus the expression tag) to
the host application, or zero if no exit expression is present. The
significance and purpose of exit codes is implementation defined.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 26.10.2013 09:38

Wpisując w amxxsutdio 'exit' podświetla mi się to słowo na zielono, czy ono jest w ogóle używane i jakie ma zadanie? Takie jak w Cpp i C ?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#2 Ogen Dogen

    Guru

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:713
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 26.10.2013 12:04

Z tego co pamiętam to w C++ jest jakimś mniej optymalnym odpowiednikiem return , ale w nie spotkałem się z tym w amxx :o


  • +
  • -
  • -2

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.10.2013 13:24   Najlepsza odpowiedź

Z tego co pamiętam to w C++ jest jakimś mniej optymalnym odpowiednikiem return

 

Nie.

http://www.cplusplus...e/cstdlib/exit/

 

Co do exit

exit expression
Abort the program. The expression is optional, but it must start
on the same line as the exit statement if it is present. The exit
instruction returns the expression value (plus the expression tag) to
the host application, or zero if no exit expression is present. The
significance and purpose of exit codes is implementation defined.


  • +
  • -
  • 1

#4 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 26.10.2013 13:30

Wiem wiem, mogę tego używać w pluginie ? ( i dawać:EXIT_SUCCESS, failure ?)

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.10.2013 13:37

A nie możesz tego po prostu sprawdzić ?

 

Kod się kompiluje op cody wydają się ok sama obsługa halt jest w maszynie wirtualnej zaimplementowana

op_halt:
    GETPARAM(offs);
    if (retval!=NULL)
      *retval=pri;
    /* store complete status (stk and hea are already set in the ABORT macro) */
    amx->frm=frm;
    amx->pri=pri;
    amx->alt=alt;
    amx->cip=(cell)((unsigned char*)cip-code);
    if (offs==AMX_ERR_SLEEP) {
      amx->reset_stk=reset_stk;
      amx->reset_hea=reset_hea;
      return (int)offs;
    } /* if */
    ABORT(amx,(int)offs);

  • +
  • -
  • 1

#6 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 26.10.2013 13:54

dużo mi to mówi :D, dzięki, temat do zamknięcia, to była tylko czysta Ciekawość :P

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych