Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Znikające hud po wpisaniu /klasa /klasy /perki

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 `izcoN

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:61
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.10.2013 16:47

Mam takie pytanie da się tak zrobić ze np, jeżeli ktoś wpisze /klasa badz /perki to HUD cod moda znika? a gdy zniknie menu klas/perkow to hud sie pojawia?
 



#2 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 25.10.2013 08:45

Zapewne masz za dużo wiadomości na hud... wykasuj niepotrzebne pluginy kożyustające z niego.


  • +
  • -
  • 1

#3 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:387
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.10.2013 09:14

ty przeczytałeś ten temat ogólnie ?!

 

p.s co do tego klas i perków trzeba było by dodać chyba nową zmienną typu bool i że jak menu jest itwiera ( po wpisaniu /klasa /perk ) 

zmienna ustawia się na 0 i dodać w funkcji ktora pokazuje info w hud dodać że pokazuje tylko jesli ta zmienna jest 1

dodać też że przy zamykaniu menu zmienna ta zmienai się na 1 i hud wtedy wkoczy

 

 


  • +
  • -
  • 1

#4 `izcoN

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:61
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.10.2013 16:42

Dlatego chce tak gdy gracz wpisze /klasa /klasy /perki to zeby HUD znikalo z tego wzgędu ze to zaslania. A jak zamknie to menu to hud sie pojawia, pomoze ktos?



#5 Jackop95

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:116
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 26.10.2013 10:39

Chcesz to zrobić bo ci napisy nachodza na hud prawda? 

 

Jeżeli tak to proponuje przesunąć hud klasy w dół za pomocą ^n 



#6 `izcoN

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:61
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.10.2013 10:58

chce jak sie wpisze /klasy /klasa /perki by zniklo calkowicie HUD a gdy zniknie menu klas perkow to zeby hud sie pojawilo.



#7 `izcoN

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:61
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.10.2013 21:48

REFRESH



#8 `izcoN

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:61
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.10.2013 19:22

REFRESH



#9 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 29.10.2013 20:28

mastach ci dał wszystko co potrzeba (racja, nie przeczytałem prawie tematu).

Zmienna globalna:

new hud_znika[33];

W każdym menu dodajesz (razem z przykładem):

Z tego:

public OpisPerkow(id){
     new menu = menu_create("Wybierz Perk:", "OpisPerkow_Handle");
     for(new i=1; i <= ilosc_perkow; i++)
          menu_additem(menu, nazwy_perkow[i]);
     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
     menu_display(id, menu);
     client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

Na to:

public OpisPerkow(id){
     hud_znika[id]=1;
     new menu = menu_create("Wybierz Perk:", "OpisPerkow_Handle");
          for(new i=1; i <= ilosc_perkow; i++)
     menu_additem(menu, nazwy_perkow[i]);
     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
     menu_display(id, menu);
     client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

A w jego "Handle" dodajesz (razem z przykładem):

public OpisPerkow_Handle(id, menu, item){
     hud_znika[id]=0;
     if(item++ == MENU_EXIT){
          menu_destroy(menu);
          return PLUGIN_CONTINUE;
     }
     OpisPerku(id, item, -1);
     OpisPerkow(id);
     return PLUGIN_CONTINUE;
}

A w PokazInformacje(id) po:

if(!is_user_connected(id)){
     remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
     return PLUGIN_CONTINUE;
}

Dodajesz:

if(hud_znika[id])
     return PLUGIN_CONTINUE;

A w UsunUmiejetnosci(id) dodajesz

hud_znika[id]

Na samym końcu.

 

Tutek napisany przeze mnie, nie wiadomo czy działa, pozdrawiam.


  • +
  • -
  • 1

#10 `izcoN

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:61
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.11.2013 17:39

nie dziala to hud przenioslo sie na dol a i tak nie dziala.



#11 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 01.11.2013 19:08

W Usunumiejetności powinieneś dodać

hud_znika[id]=0;
zamiast tego co podałem wyżej, więc jak zrobiłeś? Najlepiej jakbyś dokłądnie powiedział co się dzieje po wyświetleniu menu i tak dalej. Oraz mógłbyś podać sma coda.
  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych