Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Błąd przy kompilacji życzenia JB by cypis


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 ChicuuPlayGames

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 22.10.2013 18:34

Witam, chciałem dziś dodać nowe życzenie do silnika jb by cypis. Oto zawartość .SMA

To co dodałem:

ctrl+f =

new id_bezruch, id_freeday, id_duszek, id_rambomod, id_tank     [...]
 id_tank = jail_register_wish("Walka Tankow");
else if(zyczenie == id_tank)
{
set_hudmessage(255, 133, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 4.0);
show_hudmessage(0, "Walka Tankow!");
set_user_health(id, 1000);
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "weapon_XM1014");
give_item(id, "weapon_MAC10");
give_item(id, "weapon_DEAGLE";
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, maxAmmo[CSW_M249]);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, maxAmmo[CSW_XM1014]);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_MAC10, maxAmmo[CSW_MAC10]);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, maxAmmo[CSW_DEAGLE]);


MenuPojedynek(id);
}

Cały kod sma:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <jailbreak>


#define PLUGIN "Jail Zyczenia"
#define VERSION "v1.1"
#define AUTHOR "Cypis - edit by Nestea****Lemon"


/////////// Pojedynek ///////////
new bronie_pojedynek, pojedynek[2];
new HamHook:fHamKill, HamHook:fHamDamage, HamHook:fHamTrace, HamHook:fHamWeapon[31];
/////////// Pojedynek ///////////


new const maxAmmo[31] = {0,52,0,90,1,31,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,31,90,120,90,2,35,90,90,0,100};
new id_bezruch, id_freeday, id_duszek, id_rambomod, id_tank, id_scouty, id_deagle, id_awp, id_m3, id_kosy, id_ak, id_m4, id_he;


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)


id_bezruch = jail_register_wish("Bezruch");
id_freeday = jail_register_wish("FreeDay");
id_duszek = jail_register_wish("Duszek");
id_rambomod = jail_register_wish("RamboMod");
id_tank = jail_register_wish("Walka Tankow");
id_scouty = jail_register_wish("Pojedynek na Scouty");
id_deagle = jail_register_wish("Pojedynek na Deagle");
id_awp = jail_register_wish("Pojedynek na AWP");
id_m3 = jail_register_wish("Pojedynek na m3");
id_kosy = jail_register_wish("Pojedynek na Kosy");
id_ak = jail_register_wish("Pojedynek na ak47");
id_m4 = jail_register_wish("Pojedynek na M4A1");
id_he = jail_register_wish("Pojedynek na Granaty");
}


public plugin_precache()
{
precache_sound("jb_cypis/rambomode.wav");
precache_sound("jb_cypis/pojedynek.wav");
}


public OnRemoveData()
{
/////////// Pojedynek ///////////
if(pojedynek[0] || pojedynek[1])
{
pojedynek[0] = 0;
pojedynek[1] = 0;
RegisterHams(false);
}
bronie_pojedynek = 0;
/////////// Pojedynek ///////////
}


public OnLastPrisonerTakeWish(id, zyczenie)
{
if(zyczenie == id_bezruch)
{
set_hudmessage(0, 128, 128, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 4.0);
show_hudmessage(0, "Bezruch!");
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, maxAmmo[CSW_DEAGLE]);


jail_set_ct_hit_tt(true);


for(new i=1; i<=32; i++)
{
if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
continue;


give_item(i, "weapon_deagle");
jail_set_user_speed(i, 0.1);
}
}
else if(zyczenie == id_freeday)
{
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 4.0);
show_hudmessage(0, "FreeDay!");
if(jail_get_days() == CZWARTEK || jail_get_days() == SOBOTA) //w tych dniach nie mozna wziść fd
return JAIL_HANDLED;


user_kill(id);
jail_set_prisoner_free(id); 
}
else if(zyczenie == id_duszek)
{
set_hudmessage(0, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 4.0);
show_hudmessage(0, "Duchy! Wszedzie duchy!!");
if(jail_get_days() == CZWARTEK || jail_get_days() == SOBOTA) //w tych dniach nie mozna wziść duszka
return JAIL_HANDLED;


user_kill(id);
jail_set_prisoner_ghost(id);
}
else if(zyczenie == id_rambomod)
{
client_cmd(0, "spk jb_cypis/rambomode.wav");
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 4.0);
show_hudmessage(0, "RamboMod aktywny!");


set_user_health(id, 500);


strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_m249");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, maxAmmo[CSW_M249]);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, maxAmmo[CSW_AWP]);
}
else if(zyczenie == id_tank)
{
set_hudmessage(255, 133, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 4.0);
show_hudmessage(0, "Walka Tankow!");
set_user_health(id, 1000);
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "weapon_XM1014");
give_item(id, "weapon_MAC10");
give_item(id, "weapon_DEAGLE";
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, maxAmmo[CSW_M249]);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, maxAmmo[CSW_XM1014]);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_MAC10, maxAmmo[CSW_MAC10]);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, maxAmmo[CSW_DEAGLE]);


MenuPojedynek(id);
}
else if(zyczenie == id_scouty)
{
set_hudmessage(255, 153, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 4.0);
show_hudmessage(0, "Bitwa na Scouty!");
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_SCOUT;


MenuPojedynek(id);
}
else if(zyczenie == id_deagle)
{
set_hudmessage(255, 153, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 4.0);
show_hudmessage(0, "Bitwa na Deagle!");
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_DEAGLE;


MenuPojedynek(id);
}
else if(zyczenie == id_awp)
{
set_hudmessage(255, 153, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 4.0);
show_hudmessage(0, "Bitwa na AWP!");
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_AWP;


MenuPojedynek(id);
}
else if(zyczenie == id_m3)
{
set_hudmessage(255, 153, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 4.0);
show_hudmessage(0, "Bitwa na ShotGuny!");
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_M3;


MenuPojedynek(id);
}
else if(zyczenie == id_kosy)
{
set_hudmessage(255, 153, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 4.0);
show_hudmessage(0, "Bitwa na kosy! Dziabnij GO!");
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_KNIFE;


MenuPojedynek(id);
}
else if(zyczenie == id_ak)
{
set_hudmessage(255, 153, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 4.0);
show_hudmessage(0, "Bitwa na AK47!");
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_AK47;


MenuPojedynek(id);
}
else if(zyczenie == id_m4)
{
set_hudmessage(255, 153, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 4.0);
show_hudmessage(0, "Bitwa na M4A1!");
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_M4A1;


MenuPojedynek(id);
}
else if(zyczenie == id_he)
{
set_hudmessage(255, 153, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 4.0);
show_hudmessage(0, "Wojna na Granaty!");
pojedynek[0] = id;
bronie_pojedynek = CSW_HEGRENADE;


MenuPojedynek(id);
}


return JAIL_CONTINUE;
} 


/////////// Pojedynek ///////////
public MenuPojedynek(id)
{
new menu = menu_create("Pojedynek Z:", "Handel_Pojedynek");
for(new i=1; i<=32; i++)
{
if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
continue;
new name[64];
get_user_name(i, name, 63);
menu_additem(menu, name);
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\dWyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}


public Handel_Pojedynek(id, menu, item)
{
if(pojedynek[0] != id || pojedynek[1] || !is_user_alive(id))
return;


if(item == MENU_EXIT)
{
menu_display(id, menu);
return;
}


new acces, callback, data[3], szName2[64];
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 2, szName2, 63, callback);


pojedynek[1] = get_user_index(szName2);
if(!is_user_alive(pojedynek[1]) || !is_user_connected(pojedynek[1]))
{
pojedynek[1] = 0;
MenuPojedynek(id);
return;
}
new szName[32];
get_user_name(id, szName, 31);


ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[CatSkill.pl]^x03 %s^x01 walczy z^x03 %s", szName, szName2);
client_cmd(0, "spk jb_cypis/pojedynek.wav");


RegisterHams(true);


set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 10);
set_user_rendering(pojedynek[1], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 10);


jail_set_user_block(pojedynek[0], true)
jail_set_user_block(pojedynek[1], true);


set_user_health(id, 100);
set_user_health(pojedynek[1], 100);


strip_user_weapons(id);
strip_user_weapons(pojedynek[1]);


new weapon_name[24];
get_weaponname(bronie_pojedynek, weapon_name, 23);


new ent = give_item(id, weapon_name);
new ent2 = give_item(pojedynek[1], weapon_name);


cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
cs_set_weapon_ammo(ent2, 1);
}


public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits)
return vTracerAttack(id, attacker);


public TraceAttack(id, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits)
return vTracerAttack(id, attacker);


vTracerAttack(id, attacker)
{
if(!pojedynek[0] || !is_user_connected(id) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker)
return HAM_IGNORED;


if(pojedynek[0] == id && pojedynek[1] != attacker)
return HAM_SUPERCEDE;


if(pojedynek[0] == attacker && pojedynek[1] != id)
return HAM_SUPERCEDE; 
return HAM_IGNORED;
}


public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{ 
if(!is_user_connected(id) || id != pojedynek[1])
return HAM_IGNORED;


jail_set_user_block(id, false);
SzukajPrzeciwnika();
return HAM_IGNORED;
}


public WeaponAttack(ent)
{
new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
if(pojedynek[0] == id || pojedynek[1] == id)
{
cs_set_user_bpammo(id, bronie_pojedynek, 1);
}
} 


public client_disconnect(id)
{
if(pojedynek[1] == id)
SzukajPrzeciwnika();
}


public SzukajPrzeciwnika()
{
pojedynek[1] = RandomPlayer(2);
if(!pojedynek[1])
return;


if(is_user_alive(pojedynek[0]))
set_user_health(pojedynek[0], 100);


set_user_rendering(pojedynek[1], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 10); 


jail_set_user_block(pojedynek[1], true);
set_user_health(pojedynek[1], 100);
strip_user_weapons(pojedynek[1]);


new weapon_name[24]
get_weaponname(bronie_pojedynek, weapon_name, 23); 
new ent = give_item(pojedynek[1], weapon_name);


cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
}


public RegisterHams(bool:wartosc)
{
if(wartosc)
{
if(fHamKill)
EnableHamForward(fHamKill);
else
fHamKill = RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);


if(fHamDamage)
EnableHamForward(fHamDamage);
else
fHamDamage = RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


if(fHamTrace)
EnableHamForward(fHamTrace);
else
fHamTrace = RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack");




if(fHamWeapon[bronie_pojedynek])
EnableHamForward(fHamWeapon[bronie_pojedynek]);
else
{
new WeaponName[24];
get_weaponname(bronie_pojedynek, WeaponName, 23);
fHamWeapon[bronie_pojedynek] = RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, WeaponName, "WeaponAttack", 1);
}
}
else
{
if(fHamKill)
DisableHamForward(fHamKill);


if(fHamDamage)
DisableHamForward(fHamDamage);


if(fHamTrace)
DisableHamForward(fHamTrace); 


if(fHamWeapon[bronie_pojedynek])
DisableHamForward(fHamWeapon[bronie_pojedynek]);
}
}
/////////// Pojedynek ///////////
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

 


Użytkownik ChicuuPlayGames edytował ten post 22.10.2013 18:35


#2 ChicuuPlayGames

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 24.10.2013 16:29

@ref






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych