Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Błąd przy kompilacji


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 gk62

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:62
  • GG:
  • Lokalizacja:Nowy Sielc
Offline

Napisano 28.06.2009 19:57

VHE - błąd przy kompilacji

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:Counter-Strike 1.6


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:Valve Hammer Editormapscserwerek.map" "C:Counter-Strike 1.6cstrikemapscserwerek.map"


** Executing...
** Command: C:hlcsg.exe
** Parameters: "C:Counter-Strike 1.6cstrikemapscserwerek"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlcsg -----
Command line: C:hlcsg.exe "C:Counter-Strike 1.6cstrikemapscserwerek"
Entering C:Counter-Strike 1.6cstrikemapscserwerek.map

Current hlcsg Settings
Name                 |  Setting  |  Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads               [       1 ] [  Varies ]
verbose               [     off ] [     off ]
log                   [      on ] [      on ]
developer             [       0 ] [       0 ]
chart                 [     off ] [     off ]
estimate              [     off ] [     off ]
max texture memory    [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory   [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority              [  Normal ] [  Normal ]

noclip                [     off ] [     off ]
null texture stripping[      on ] [      on ]
clipnode economy mode [      on ] [      on ]
clip hull type        [  legacy ] [  legacy ]
onlyents              [     off ] [     off ]
wadtextures           [      on ] [      on ]
skyclip               [      on ] [      on ]
hullfile              [    None ] [    None ]
nullfile              [    None ] [    None ]
min surface area      [   0.500 ] [   0.500 ]
brush union threshold [   0.000 ] [   0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%...Error: Entity 0, Brush 103: outside world(+/-4096): (496,-10000,-82)-(632,10000,18)
Error: brush outside world
Description: The map has a problem which must be fixed
Howto Fix: Check the file http://www.zhlt.info/common-mapping-problems.html for a detailed explanation of this problem

Error: Entity 0, Brush 103: outside world(+/-4096): (480,-10016,-118)-(648,10016,54)
Error: Entity 0, Brush 103: outside world(+/-4096): (464,-10032,-114)-(664,10032,50)
Error: Entity 0, Brush 103: outside world(+/-4096): (480,-10016,-100)-(648,10016,36)
 (0.06 seconds)

-----   END   hlcsg -----



Dodam, że po ponownym wciskaniu zamiast jak wyżej END hlcsg, wyskakiwało hlbsp, hlvis itd...

W załączniku .rmf, jakby można było prosić o poprawę od razu ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 ...

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 28.06.2009 21:25

kliknij Alt+P i postaraj naprawic sie wszystkie bledy :) jesli sie nie da to usun ten wadliwy block i zrob go od nowa :)

#3 gk62

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:62
  • GG:
  • Lokalizacja:Nowy Sielc
Offline

Napisano 29.06.2009 07:26

kliknij Alt+P i postaraj naprawic sie wszystkie bledy :) jesli sie nie da to usun ten wadliwy block i zrob go od nowa :)


Zrobiłem to, usunąłem bloki, które nie działały, został 1 błąd - There is no player. (Miałem same respy TT na razie) Dodałem 1 resp CT, F9, Błąd przy kompilacji. ALT+P - nie ma żadnych błędów.

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:Counter-Strike 1.6


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:Valve Hammer Editormapscserwerek.map" "C:Counter-Strike 1.6cstrikemapscserwerek.map"


** Executing...
** Command: C:hlcsg.exe
** Parameters: "C:Counter-Strike 1.6cstrikemapscserwerek"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlcsg -----
Command line: C:hlcsg.exe "C:Counter-Strike 1.6cstrikemapscserwerek"
Entering C:Counter-Strike 1.6cstrikemapscserwerek.map

Current hlcsg Settings
Name                 |  Setting  |  Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads               [       1 ] [  Varies ]
verbose               [     off ] [     off ]
log                   [      on ] [      on ]
developer             [       0 ] [       0 ]
chart                 [     off ] [     off ]
estimate              [     off ] [     off ]
max texture memory    [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory   [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority              [  Normal ] [  Normal ]

noclip                [     off ] [     off ]
null texture stripping[      on ] [      on ]
clipnode economy mode [      on ] [      on ]
clip hull type        [  legacy ] [  legacy ]
onlyents              [     off ] [     off ]
wadtextures           [      on ] [      on ]
skyclip               [      on ] [      on ]
hullfile              [    None ] [    None ]
nullfile              [    None ] [    None ]
min surface area      [   0.500 ] [   0.500 ]
brush union threshold [   0.000 ] [   0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.05 seconds)
SetModelCenters:
70%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.25 seconds)

Using Wadfile: counter-strike 1.6cstrikecs_dust.wad
 - Contains 5 used textures, 71.43 percent of map (28 textures in wad)
Including Wadfile: counter-strike 1.6valvezhlt.wad
 - Contains 2 used textures, 28.57 percent of map (8 textures in wad)

added 4 additional animating textures.
Texture usage is at 0.29 mb (of 4.00 mb MAX)
0.31 seconds elapsed

-----   END   hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:hlbsp.exe
** Parameters: "C:Counter-Strike 1.6cstrikemapscserwerek"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlbsp -----
Command line: C:hlbsp.exe "C:Counter-Strike 1.6cstrikemapscserwerek"

Current hlbsp Settings
Name               |  Setting  |  Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads             [       1 ] [  Varies ]
verbose             [     off ] [     off ]
log                 [      on ] [      on ]
developer           [       0 ] [       0 ]
chart               [     off ] [     off ]
estimate            [     off ] [     off ]
max texture memory  [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority            [  Normal ] [  Normal ]

noclip              [     off ] [     off ]
nofill              [     off ] [     off ]
noopt               [     off ] [     off ]
null tex. stripping [      on ] [      on ]
notjunc             [     off ] [     off ]
subdivide size      [     240 ] [     240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size       [    1024 ] [    1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 286 (0.03 seconds)
Warning: === LEAK in hull 0 ===
Entity info_player_deathmatch @ (-205, 188,-221)
Error: 
  A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the
(unwanted) outside region.  The entity listed in the error is just a helpful
indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the
beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the
outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it
probably should not be deleted.  Some complex rotating objects entities need
their origins outside the map.  To deal with these, just enclose the origin
brush with a solid world brush

Leak pointfile generated

SolidBSP [hull 1] 312 (0.03 seconds)
Warning: No entities exist in hull 1, no filling performed for this hull
SolidBSP [hull 2] 297 (0.03 seconds)
Warning: === LEAK in hull 2 ===
Entity info_player_start @ ( 124,   6,-221)
SolidBSP [hull 3] 323 (0.05 seconds)
Warning: === LEAK in hull 3 ===
Entity info_player_deathmatch @ (-205, 188,-221)
0.38 seconds elapsed

-----   END   hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:hlvis.exe
** Parameters: "C:Counter-Strike 1.6cstrikemapscserwerek"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlvis -----
Command line: C:hlvis.exe "C:Counter-Strike 1.6cstrikemapscserwerek"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:Counter-Strike 1.6cstrikemapscserwerek.log for the cause.

-----   END   hlvis -----




** Executing...
** Command: C:hlrad.exe
** Parameters: "C:Counter-Strike 1.6cstrikemapscserwerek"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlrad -----
Command line: C:hlrad.exe "C:Counter-Strike 1.6cstrikemapscserwerek"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:Counter-Strike 1.6cstrikemapscserwerek.log for the cause.

-----   END   hlrad -----






EDIT:

Wtf?

Byty nie są ani w ziemii, ani w żadnej ścianie...

SolidBSP [hull 1] 296 (0.05 seconds)
Warning: === LEAK in hull 1 ===
Entity info_player_deathmatch @ (-222, 137,-220)
SolidBSP [hull 2] 285 (0.05 seconds)
Warning: === LEAK in hull 2 ===
Entity info_player_start @ ( 124,   6,-221)
SolidBSP [hull 3] 307 (0.05 seconds)
Warning: === LEAK in hull 3 ===
Entity info_player_deathmatch @ (-222, 137,-220)
0.38 seconds elapsed

-----   END   hlbsp -----

  • +
  • -
  • 0

#4 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 29.06.2009 09:33

Masz dzure na mapie
  • +
  • -
  • 0

#5 gk62

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:62
  • GG:
  • Lokalizacja:Nowy Sielc
Offline

Napisano 29.06.2009 11:20

Masz dzure na mapie


Mam, ale gdzie? Mapa jest nie skończona, jest zrobione przejście, a dalej nic nie ma. Ni ściany ni podłogi. Nie wiem gdzie to jest...

Możesz znaleźć? .rmf w załączniku

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#6 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 29.06.2009 11:27

Mapa musi być zamknięta, nie może być otwarta jak w twoim przypadku.
Zrób sobie skyboxa i gitara :] Bo skończeniu będziesz mógł go (skyboxa) skasować (o ile zrobisz tak jak pierwszy kawałek mapy)
  • +
  • -
  • 0

#7 gk62

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:62
  • GG:
  • Lokalizacja:Nowy Sielc
Offline

Napisano 29.06.2009 11:58

Ok, thx, jak będzie działać, pomógł wlepie.

EDIT

Działa. Pomógł
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych