Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Seria pytań: Jak zrobić?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 gk62

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:62
  • GG:
  • Lokalizacja:Nowy Sielc
Offline

Napisano 28.06.2009 17:46

Siema :D Tym razem zadam wam serię pytań, które jak sądzę, będą wszystkimi odpowiedziami, których będę szukał :)

Ok Zaczynajmy:

1. Lampka - Jak zrobić świecącą lampkę? (Taką, jakie są w kanałach, żeby jasno było itp)
2. Schody - robić schodek po schodku, a potem w grupę? Czy jest lepszy lub łatwiejszy sposób?
3. Bomb site i paka - jak zaznaczyć na mapie Bombsite i jak ustawić, żeby losowy TT po respie dostawał pakę?
4. Balustrada - Robić klocki, a potem je tak, żeby wyszła balustrada. I jak robić te wcięcia w klockach?


Balustrada (znakowo)
==========
/////
/////

Tego typu.

Na razie tyle :)
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 28.06.2009 18:35

1. zrób z bloków coś co przypomina lampkę, nałóż teksturę,a pod tym dodaj byt typu light_spot
2. ja wycinałem schodki z dużego bloku
3. stwórz blok w teksturze AAATRIGGER tam gdzie ma być BS i zmień go w byt func_bomb_target, paka będzie rozdawana przez grę, gdy wykryje tego typu byt (ten lub info_bomb_target, ale z func_ można wygodnie kontrolować zasięg BS)
4. przycinarka [Shift+X]
  • +
  • -
  • 0

#3 gk62

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:62
  • GG:
  • Lokalizacja:Nowy Sielc
Offline

Napisano 28.06.2009 18:52

Pomógł dla ciebie.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych