Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z autobh w menu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 .Etc

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:96
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Osterdam
Offline

Napisano 20.10.2013 01:17

Mam taki problem, po włączeniu BH automatycznie podskakuje przy trzymaniu spacji ale postać podskakuje pod samą górę mapki nie mam pojęcia co zrobiłem źle

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <engine> 

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
new bool:autobh[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	register_clcmd("say /bh", "ShowMenu");
}
public ShowMenu(id)
{
	new menu = menu_create("menu bh", "mh_MyMenu");

	menu_additem(menu, "Wlacz", "0"); // case 0
	menu_additem(menu, "wyłącz", "1"); // case 1

	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

	menu_display(id, menu);

	return PLUGIN_HANDLED;
}

public mh_MyMenu(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_cancel(id);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	new command[6], name[64], access, callback;

	menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);

	switch(item)
	{
		case 0: {
		client_print(id, print_chat, "You have selected Wlacz");
		for(new i = 1; i <= 32; i++)
		autobh[i] = true;
		}
		
		case 1: {
		client_print(id, print_chat, "You have selected wyłącz");
		for(new i = 1; i <= 32; i++)
		autobh[i] = false;
		}
	}

	menu_display(id, menu, 0);

	return PLUGIN_HANDLED;
}
public client_PreThink(id) {
	for(new i = 1; i <= 32; i++)
	if(autobh[i] == true){
		entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)	
		;
		if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {
			new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
			
			if (flags & FL_WATERJUMP)
				return PLUGIN_CONTINUE
			if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
				return PLUGIN_CONTINUE
			if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
				return PLUGIN_CONTINUE
			
			new Float:velocity[3]
			entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
			velocity[2] += 250.0
			entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
			
			entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)	
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
	
}

Druga sprawa to chciałbym żeby była tylko jedna opcja w menu: 1.AutoBH - wlaczone i nie wiem jak to ogarnąć :)

Czy będzie to coś w tym kierunku ?

menu_additem(menu, "AutoBH - \r%s", "0",autobh[i]? wlaczone:wylaczone); // case 0

oraz case 0

{
  if(autobh[i] == true)
    autobh[i] = false
    else
    autobh[i] = true
}

W tym stylu nie działa lub nie kompiluje się

 


Użytkownik kimiz edytował ten post 20.10.2013 01:21


#2 Daj buziaka

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.10.2013 06:21

zobacz w załączniku.

Załączone pliki


Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/


#3 Rodzyn

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 140
Zaawansowany

  • Postów:560
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 20.10.2013 09:47


samą górę mapki

Coś czuję że to ustawienia grawitacji zawiniły :) Pokaż server.cfg 


  • +
  • -
  • 0

#4 .Etc

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:96
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Osterdam
Offline

Napisano 20.10.2013 11:08


Coś czuję że to ustawienia grawitacji zawiniły

Nie rób ze mnie głupka .. ;P

Chodzi o to że zmieniłem z

autobh[id]

na

autobh[i]

żeby działało dla wszystkich na serwerze i po tym się tak dzieje



#5 .Etc

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:96
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Osterdam
Offline

Napisano 20.10.2013 16:41

Napisze mi ktoś jak zrobić BH dla wszystkich używając new bool:autobh ?

nie wiem ile ma być znaków w tablicy i czy w ogóle mają być i nie do końca wiem jak wyświetlić info w menu czy jest on / off



#6 Rodzyn

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 140
Zaawansowany

  • Postów:560
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 20.10.2013 17:52


autobh[id]
na
autobh[i]

 

Jeżeli się nie mylę to żeby było dla all a nie dla każdego z osobna (autobh[id]) powinieneś dać autobh[0] gdzie 0 oznacza wszystkich graczy na serwerze ;)

 

Żebyś zrozumiał :D

autobh[0] dla każdego (nie żadna inna liczba tylko 0) ;)

 

Ps. Tylko nie pamiętam czy w takiej postaci funkcja zadziała bo np.

ColorChat(0, RED, "Bla Bla Bla");

 

Zadziałało by dla wszystkich i wszystkim graczom na serwerze pokazało by właśnie taki tekst :D. Trochę namieszane lecz myślę że zrozumiałeś to co chciałem przekazać :D


Użytkownik Rodzyn edytował ten post 20.10.2013 17:56

  • +
  • -
  • 0

#7 .Etc

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:96
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Osterdam
Offline

Napisano 20.10.2013 20:01

Z tego co sie doczytałem kiedyś to "0" jest nie pewne dlatego daje sie "i"

 



#8 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 22.10.2013 00:30

Wszystko mylicie...

 

0 dotyczy funkcji i to nie wszystkich. W jednych 0 nic nie da, w drugich 0 oznacza serwer, w trzecich da to, co powinno.

 

Tutaj mamy do czynienia z TABLICĄ! To nie jest funkcja i nie posiada jakiejś magii...

 

Dlatego należy na pozycjach od 1 do 32 wstawić odpowiednią wartość, co robi się pętlą for.


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#9 .Etc

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:96
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Osterdam
Offline

Napisano 22.10.2013 11:51

        new tekst[128];
	format(tekst, 127, "\yAutoBH dla wiezniow - \r %d", autobh)
	menu_additem(menu, tekst, "23", 3 , cb);

		case 23: 
			{
				if(autobh == 0)
				autobh = 1;
				else 
				autobh = 0;
			}
public client_PreThink(id) {
	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)		// Disable slow down after jumping
	if (autobh == false || get_user_team(id) & CS_TEAM_CT)
		return PLUGIN_CONTINUE
		
	if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {	// If holding jump
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return PLUGIN_CONTINUE

		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		velocity[2] += 250.0
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)	// Play the Jump Animation
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

Rozwiązałem to tak i działa, tylko wolał bym żeby w menu było " włączone, wyłączone" zamiast "1 ,0"  jak to zapisać?

 

// Up Ja myle bo nie znam się na pawnie nic na to nie poradze :D


Użytkownik kimiz edytował ten post 22.10.2013 11:52


#10 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 22.10.2013 12:06

Zamień:

format(tekst, 127, "\yAutoBH dla wiezniow - \r %d", autobh)

na

format(tekst, 127, "\yAutoBH dla wiezniow - \r %s", autobh?"Włączone":"Wyłączone")

Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 22.10.2013 12:07

  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych