Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

Statystyka grawitacja do silnika.Problem ze statystyką

silnik

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 protypek

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:217
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 19.10.2013 15:03

Witam,

Ostatnio wgrałem do silnika statystykę "Armor" i działa pięknie.

Wczoraj próbowałem wgrać grawitacje do statystyk z tej strony: http://amxx.pl/topic...040#entry275040

Wszystko się ładnie skompilowało, do klas też dodałem co trzeba, ale jak ładuje punkty na serwerze w grawitacje to jest ciągle taka sama.

Proszę o szybką pomoc.

Daje QTM_CoDMoD.sma i klasę saper.sma.

Do wszystkich klas dodałem:

new const grawitacja = 0;
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, grawitacja);

Załączone pliki


Użytkownik protypek edytował ten post 19.10.2013 15:05

  • +
  • -
  • 0

#2 Shadow133

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:6
  • Lokalizacja:a co cie to
Offline

Napisano 19.10.2013 15:19

sprawdz tak
 

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Saper";
new const opis[] = "Posiada 3 miny";
new const bronie = 1<<CSW_P90;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new const Grawitacja = 5;

new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new ilosc_min_gracza[33];

new sprite_blast;

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, grawitacja);
    
    register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
    
    register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");
}

public plugin_precache()
{
    precache_model(model);
    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public cod_class_enabled(id)
    ilosc_min_gracza[id] = 3;

public cod_class_skill_used(id)
{        
    if (!ilosc_min_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    ilosc_min_gracza[id]--;
    
    new Float:origin[3];
    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
        
    new ent = create_entity("info_target");
    entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
    entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
    entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
    entity_set_origin(ent, origin);
    entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
    
    entity_set_model(ent, model);
    entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
    
    drop_to_floor(ent);
    
    set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
    
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
    if(!is_valid_ent(ent))
        return;
        
    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
    if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
    {
        new Float:fOrigin[3];
        entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
    
        new iOrigin[3];
        for(new i=0;i<3;i++)
            iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
        
        message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
        write_byte(TE_EXPLOSION);
        write_coord(iOrigin[0]);
        write_coord(iOrigin[1]);
        write_coord(iOrigin[2]);
        write_short(sprite_blast);
        write_byte(32);
        write_byte(20);
        write_byte(0);
        message_end();
        
        new entlist[33];
        new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
        
        for (new i=0; i < numfound; i++)
        {        
            new pid = entlist[i];
            
            if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
                continue;
                
            cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
        }
        remove_entity(ent);
    }
}

public ResetHUD(id)
    ilosc_min_gracza[id] = 3;

public NowaRunda()
{
    new ent = find_ent_by_class(-1, "mine");
    while(ent > 0)
    {
        remove_entity(ent);
        ent = find_ent_by_class(ent, "mine");    
    }
}

public client_disconnect(id)
{
    new ent = find_ent_by_class(0, "mine");
    while(ent > 0)
    {
        if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
            remove_entity(ent);
        ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
    }
}

 

 



#3 protypek

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:217
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 19.10.2013 19:15

Zrobiłem tak ale dalej to samo :(
Jakieś inne pomysły?

 

Mi się wydaje że coś z tym jest nie tak w QTM_CoDMoD:

 

wartosc_grawitacji_gracza[id] = float(PobierzGrawitacje(id, 1, 1, 1))/800
floatclamp(wartosc_grawitacji_gracza[id], 0.0, 0.5)
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-wartosc_grawitacji_gracza[id]);

 

Proszę o szybką pomoc.

 


Użytkownik protypek edytował ten post 19.10.2013 19:19

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych