←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Proszę o klase "Ninja"

  • +
  • -
Ney:D's Photo Ney:D 19.10.2013


Nazwa : Ninja

Frakcja : PREMIUM

Bronie : Deagle

Staty :

- Inteligencja : 10

- Zdrowie : 15

- Kondycja : 25

- Wytrzymałość : 10

Opis klasy : Ninja posiada deagla z którego ma 1/5 szans na zabicie, ma także nóż na którym jest mniej widzialny i ma z niego 1/2 szans na zabicie. Ma zmniejszoną grawitacje.



Proszę o nie przesadzenie co do nie widzialności na nożu i grawitacji ;)


P.s Próbowałem robić klasę w generatorze ale nie można zrobić 1/2 z kosy + robi tylko plik .amxx ( jestem nowy, moze cos zle robie)


Klase poproszę na flage :

r - custom level F



Na da się edytować, więc napisze ;d

Poproszę jednak o 1/4 z deagla :)
dasiek (21.10.2013 19:59):
Jak nie możesz zedytować postu zraportuj go nam - my go zmienimy.

Edited by CheQ, 21.10.2013 19:58.
Quote

  • +
  • -
Mario6175's Photo Mario6175 22.10.2013

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Ninja posiada deagla z którego ma 1/4 szans na zabicie, ma także nóż na którym jest mniej widzialny i ma z niego 1/2 szans na zabicie. Ma zmniejszoną grawitacje.";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 25;
new const wytrzymalosc = 10;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1100.0/800.0);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1100.0/800.0);
}


public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker]&& random_num(1, 2) == 1 && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}


Sprawdz
Edited by Mario6175, 22.10.2013 08:01.
Quote

  • +
  • -
Ney:D's Photo Ney:D 22.10.2013

Dzięki UP "+" do zamknięcia.

Quote