CODMod 2.0 temat ogólny
QTM. Peyote
18.10.2013
Prosiłbym o umieszczenie w tym temacie przede wszystkim najbardziej irytujących "bugów" znanych z coda w wersji 1.0, jak też propozycji tego co chcielibyście zobaczyć w następnej odsłonie moda.
Pozdrawiam, QTM. Peyote
d0naciak
18.10.2013
Ogólnie jeżeli da radę to z forwardami + standardowe błędy czyli:
http://amxx.pl/topic...-get-user-perk/
Misiaczek ;c
18.10.2013
Ten temat został przeniesiony z forum
Mody → Call of Duty Mod → Pytania
do
Mody → Call of Duty Mod → Dyskusje
adif11
18.10.2013
Czyżby QTM. Peyote kontynuował by prace nad cod modem?
ja od siebie prosił bym o dodanie czyszczenia zapisu nvault 30 dni od nie grania daną klasa.
dodanie blokady zmiany nicków
poprawa zapisu mysql
d0naciak
19.10.2013
ja od siebie prosił bym o dodanie czyszczenia zapisu nvault 30 dni od nie grania daną klasa.
jest to oznaczone "fixem nvault" w jego temacie oryginalnym temacie nowego codmoda, gdzie jest link do posta sebula
dodanie blokady zmiany nicków
Modyfikacja jest zabezpieczona przed kopiowaniem LvL'i
poprawa zapisu mysql
Autor nie bawił się z zapisem SQL - to był R3X i Cypis, więc do niego kierować takie prośby - chyba że chcesz dodac zapis MySQL, ale ehhh...zobaczymy
Rodzyn
19.10.2013
Mógłbyś od razu dodać szybkie rozdawania statów Najlepiej tą wersję bo i tak praktycznie wszystkie serwery CodMod z tego korzystają
QTM. Peyote
19.10.2013
Czyszczenie nvaut też jest
Dodawanie punktów zrobię.
Dzięki za info o medyku i curweapon

d0naciak
19.10.2013
Co do CurWeapon proponuję to wywalić i zwracać HAM_SUPERCEDE w Ham_AddPlayerItem
Hleb
19.10.2013
Był problem z perkiem "Nano Kamizelka", a mianowicie z niewiadomych przyczyn funkcja ExecuteHam dla uchwytu Ham_TakeDamage nie przyjmowała damagebits 1<<31 (DMG_CODSKILL). Uzytkownik Pan PrO opracował łatkę.
QTM. Peyote
19.10.2013
Dynamiczny system statystyk już jest.
Cachowanie forawardów- yyy, poproszę telefon do przyjaciela.
.. a tak serio- mógłbyś przybliżyć mi tą ideę?
Użytkownik QTM. Peyote edytował ten post 19.10.2013 16:21
GT Team
19.10.2013


QTM. Peyote
19.10.2013
Nowe statystyki będzie można łatwo dodawać podobnie jak klasy, perków w 2.0 będziesz mógł ustawić ile będziesz chciał, a reszta dodatków o których napisałeś wspaniale sprawują się jako osobne pluginy
sNH.
19.10.2013
Hmm dzisiaj wpadłem na mały pomysł. Miałem zamiar zrobić to sam na poke, lecz wyszło, że kończę z tym serwerem
Więc tak. Może wyda ci się, że to powinien być odzielny plugin, ale dla mnie pasuje to bardziej w silniku. Mianowicie chodzi o "tutorial". Gracz, który wszedł 1 raz na serwer dostaje menu:
Chcesz przejść tutorial? (Nagroda 200xp)
1.Tak
2.Nie
Jeżeli zaznaczymy tak, to wyskakuje nam menu, które będziemy mogli otwierać od tego czasu przez obecną mapę. Znajdować się tam będą pewnego typu questy, które pomogą w rozgrywce. Mam na myśli coś takiego: Użyj mocy perka, otwórz listę klas itd. Pomysłu nie rozwijałem, ale może ci się spodoba. Sam nie grywam na codach, a takie coś zachęciłoby mnie zapewne
mastah7991
19.10.2013
naprawiony bug 0hp
(wiem że są pluginy ale można dodać do silnika )
p.s o znów papa smerf
QTM. Peyote
19.10.2013
Papuś był na wymarzonym urlopie ;D
Możesz mi podesłać jakiś w 100% działający fix na bug 0hp? Bo z tego co pamiętam to co do działania niektórych zdania były podzielone
//edit
W prawdzie jakiś fix 0 hp już jest, ale nie jestem pewien jego działania
Użytkownik QTM. Peyote edytował ten post 19.10.2013 20:11
MAGNET
19.10.2013
Wgranie prostego dodawania mocy klasom(pisalem ci juz o tym), czyli np.:
cod_class_enabled(id){
ma_klase[id] = true;
ma_bh(id, 1)
ma_dodatkowe_dmg(id, 10, 0.3)
}
etc.
GT Team
19.10.2013


