Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przerobienie mocy totemu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 FarGoosiek

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:170
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 18.10.2013 12:59

Mam takie pytanie odnośnie, mocy totemu jak wiecie pewnie robi on 8 okręgów i chciałbym widzieć która funkcja jest za to odpowiedzialna bo przerabiam moc totemu odpychającego dla barby żeby wywoływany był na nim a nie na totemie:D i albo mi się robi jedno "kółeczko" że tak to ujmę i nie działa odpychanie albo robi się ich 8 :D jak w totemie i wtedy odpycha :D


Użytkownik FarGoosiek edytował ten post 18.10.2013 13:00

  • +
  • -
  • 0

I love street workout <3 


#2 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 19.10.2013 02:22

Proszę to jest główna przerobiona z totemu leczenia jej mocą jest odpychanie przeciwnika który wejdzie w zasięg działania (funkcja ta jest zrobiona do itemu) :)

 

public item_toteme(id)
{
if (used_item[id])
{
hudmsg(id,2.0,"Totemu mozesz uzyc raz na runde!")
return PLUGIN_CONTINUE
}


used_item[id] = true


new origin[3]
pev(id,pev_origin,origin)


new ent = Spawn_Ent("info_target")
set_pev(ent,pev_classname,"Effect_Ode_Totem")
set_pev(ent,pev_owner,id)
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_TRIGGER)
set_pev(ent,pev_origin,origin)
set_pev(ent,pev_ltime, halflife_time() + 15 + 0.1)


engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "addons/amxmodx/diablo/totem_heal.mdl")   
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 93,79,82, kRenderFxNone, 255 )  
engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent)


set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.1)


return PLUGIN_CONTINUE 
}


public Effect_Ode_Totem_Think(ent)
{
new id = pev(ent,pev_owner)
new totem_dist = player_b_odepch[id]


//We have emitted beam. Apply effect (this is delayed)
if (pev(ent,pev_euser2) == 1)
{ 
new Float:forigin[3], origin[3]
pev(ent,pev_origin,forigin) 
FVecIVec(forigin,origin)


//Find people near and damage them
new entlist[513]
new numfound = find_sphere_class(0,"player",totem_dist+0.0,entlist,512,forigin) 


for (new i=0; i < numfound; i++)
{ 
new pid = entlist[i]


if (pid == id || !is_user_alive(pid))
continue


if (get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue


new vOrigin[3];


new Float:gfOrigin[2][3], b;


entity_get_vector(pid, EV_VEC_origin, gfOrigin[1]);  
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, gfOrigin[0]);


get_user_origin(pid, vOrigin);    ///
for(b = 0; b <= 2; b ++) 
{ 
gfOrigin[1][b] -= gfOrigin[0][b];  // oblicza odległość miedzy środkiem totemu a graczem w totemie
gfOrigin[1][b] +=30;           //wiem ze można dać +=210 ale kiedyś nie wiem nie chciało mi chodzić może teraz będzie.
gfOrigin[1][b] *=7;       // zmieniając to zmieni się sile odpychania
}


entity_set_vector(pid, EV_VEC_velocity, gfOrigin[1]);
change_health(pid,-40,id,"")


message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);  
write_byte(0);  
write_coord(origin[0]);  
write_coord(origin[1]);  
write_coord(origin[2]);  
write_coord(vOrigin[0]);  
write_coord(vOrigin[1]);  
write_coord(vOrigin[2]);  
write_short(sprite_lgt);  
write_byte(1); 
write_byte(5); 
write_byte(2); 
write_byte(20); 
write_byte(30); 
write_byte(200);  
write_byte(200); 
write_byte(200); 
write_byte(200); 
write_byte(200); 
message_end(); 


}


set_pev(ent,pev_euser2,0)
set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.5)


return PLUGIN_CONTINUE
}


//Entity should be destroyed because livetime is over
if (pev(ent,pev_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent)
return PLUGIN_CONTINUE
}


//If this object is almost dead, apply some render to make it fade out
if (pev(ent,pev_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ) 


new Float:forigin[3], origin[3];
pev(ent,pev_origin,forigin) 
FVecIVec(forigin,origin)
new red = random_num(1,255)           //// to dałem se aby był kolorowy totem (czytaj aura)
new grenn = random_num(1,255)
new blue = random_num(1,255)
//Find people near and give them health
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] );
write_coord( origin[2] );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] + totem_dist );
write_coord( origin[2] + totem_dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( red); // r, g, b
write_byte( grenn ); // r, g, b
write_byte( blue ); // r, g, b
write_byte( 170 ); // brightness
write_byte( 6 ); // speed
message_end();






set_pev(ent,pev_euser2,1)
set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.5)




return PLUGIN_CONTINUE


}

 


  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#3 FarGoosiek

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:170
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 20.10.2013 17:54

no to to wiem -,- ;D widzisz o co się pytam co odpowiada za ilość okręgów w totemie i jak przerobić własnie o to ten kod żeby poprawnie odpychał :D zrobiłem już że wywoływany jest na graczu nie na totemie :D ale albo robi się 8 okręgów i odpycha albo robi się 1 i nie odpycha -.- :D więc potrzebuje w tym pomocy ;D 


  • +
  • -
  • 0

I love street workout <3 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych