Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Dodanie +dmg do klasy oraz premium

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 xSebastianxx

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
Offline

Napisano 17.10.2013 19:06

elo proszę dodanie +10dmg z karzdej broni oraz podwojny skok grawitacja 600 + proszę o naprawienie bo nwm czemu ale dalem premium lecz niedziala :/
proszę poprawic
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Buntownik";
new const opis[] = "Posiada Gold Aka,deagle power,m95";
new const bronie = (1<<CSW_G3SG1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}

public cod_class_enabled(id)
{

ma_klase[id] = true;

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby Kupic Klase /kup.")
return COD_STOP;
}

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/cod/p_golden_ak47.mdl");
precache_model("models/cod/v_golden_ak47.mdl");
precache_model("models/cod/p_deagle_power.mdl");
precache_model("models/cod/v_deagle_power.mdl");
precache_model("models/cod/w_deagle_power.mdl");
precache_model("models/cod/v_m95.mdl");
precache_model("models/cod/p_m95.mdl");
precache_model("models/cod/w_m95.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);

if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_AUG)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_golden_ak47.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_golden_ak47.mdl")
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/p_deagle_power.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/v_deagle_power.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/w_deagle_powerr.mdl")
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/w_m95.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_m95.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/v_m95.mdl")
}
}
}

public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED

if(!equali(model, "models/p_golden_ak47.mdl"))
if(!equali(model, "models/p_deagle_power.mdl"))
if(!equali(model, "models/p_m95.mdl"))
return FMRES_IGNORED;

new entityowner = pev(entity, pev_owner);

if(!ma_klase[entityowner])
return FMRES_IGNORED;

engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/v_golden_ak47.mdl")
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/v_deagle_power.mdl")
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/v_m95.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}

Użytkownik xSebastianxx edytował ten post 17.10.2013 19:10


#2 xSebastianxx

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
Offline

Napisano 17.10.2013 19:59

Bardzo przepraszam zle dalem
 

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Buntownik";
new const opis[] = "Posiada Gold Aka,deagle power,m95";
new const bronie = (1<<CSW_G3SG1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}

public cod_class_enabled(id)
{

ma_klase[id] = true;

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby Kupic Klase /kup.")
return COD_STOP;
}

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/cod/p_golden_ak47.mdl");
precache_model("models/cod/v_golden_ak47.mdl");
precache_model("models/cod/p_deagle_power.mdl");
precache_model("models/cod/v_deagle_power.mdl");
precache_model("models/cod/w_deagle_power.mdl");
precache_model("models/cod/v_m95.mdl");
precache_model("models/cod/p_m95.mdl");
precache_model("models/cod/w_m95.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);

if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_AUG)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_golden_ak47.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_golden_ak47.mdl")
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/p_deagle_power.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/v_deagle_power.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/w_deagle_powerr.mdl")
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/w_m95.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_m95.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/v_m95.mdl")
}
}
}

public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED

if(!equali(model, "models/p_golden_ak47.mdl"))
if(!equali(model, "models/p_deagle_power.mdl"))
if(!equali(model, "models/p_m95.mdl"))
return FMRES_IGNORED;

new entityowner = pev(entity, pev_owner);

if(!ma_klase[entityowner])
return FMRES_IGNORED;

engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/v_golden_ak47.mdl")
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/v_deagle_power.mdl")
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/v_m95.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}

 

 



#3 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 18.10.2013 19:26

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych