Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kolidowanie się z innymi entami


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 15.10.2013 16:26

Jak zrobić, by dany ent kolidował się tylko z wybranymi ent'ami?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.10.2013 17:02

Kombinacje z forwardem FM_ShouldCollide ;)
  • +
  • -
  • 1

#3 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 15.10.2013 20:37

No i oto efekt
public FwdShouldCollide(iMonsterA, iMonsterB)
{
	//A - dotykany
	//B - ten ktory dotyka
	
	if(!td_is_monster(iMonsterA) || !td_is_monster(iMonsterB) || iMonsterA == iMonsterB)
		return FMRES_IGNORED
	forward_return( FMV_CELL, 0 );  
	return FMRES_SUPERCEDE
}
Taki kod, a o to co wychodzi:
http://imageshack.us/photo/my-images/266/pqh0.png/
Przykładowo trackX jest na jednym z kątów, na pierwszym kancie (track1) wszystko smiga, na drugim natomiast tak jak na screenie częśc przechodzi reszta się buguje. A jak wywalę to funkcję to śmiga, Forward jest Pre.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#4 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Power User

Reputacja: 466
Wszechobecny

  • Postów:2448
Online

Napisano 16.10.2013 18:27

daj screena ale z bliska. To popatrzymy


  • +
  • -
  • 0

Sprzedam Paczkę CoD pod CS 1.6 (JEST WIELE WERSJI DO WYBORU TEJ PACZKI) na lvl od 201 - 601

Silnik (8 nowych statystyk, poprawiony zapis, dodatkowy exp, pozbyto się CurWeapon). Ponad 100 perków (do wyboru do koloru). Sklep, NOWE MISJE (QUESTY), premium i super premium, AUKCJE, KLANY, zapis nVault, 4 zestawy modeli bronii do wyboru!

JESTEŚ ZAINTERESOWANY KUPNEM? NAPISZ WIADOMOŚĆ DO MNIE!


#5 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 16.10.2013 22:08

http://www.speedyshare.com/c6dqs/Desktop.rar
Dodam jeszcze, że w miejscu tych ich "zacięć" albo w miejsc "bugom" istnieją byty func_wall o którę ent'y się kolidują, by zmienić ich trasę. W pluginie te func_wall'e ustawiam na przezroczyste. Bez funkcji shouldcollide wszystko działa, jak widać na obrazku podpisanym.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#6 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Power User

Reputacja: 466
Wszechobecny

  • Postów:2448
Online

Napisano 17.10.2013 06:39

skoro bez shouldcollide dziala to po co to robic? A moze wkolo trasy zrob jakis plotek przez ktory sie nie da przechodzic albo zamiask kanciastych zakrestow daj lagodne
  • +
  • -
  • 0

Sprzedam Paczkę CoD pod CS 1.6 (JEST WIELE WERSJI DO WYBORU TEJ PACZKI) na lvl od 201 - 601

Silnik (8 nowych statystyk, poprawiony zapis, dodatkowy exp, pozbyto się CurWeapon). Ponad 100 perków (do wyboru do koloru). Sklep, NOWE MISJE (QUESTY), premium i super premium, AUKCJE, KLANY, zapis nVault, 4 zestawy modeli bronii do wyboru!

JESTEŚ ZAINTERESOWANY KUPNEM? NAPISZ WIADOMOŚĆ DO MNIE!


#7 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 17.10.2013 07:18

chodzi o to, że jak pójdzie monster szybszy to żeby mógł resztę wyprzedzić

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#8 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 17.10.2013 09:02

nie wiem czy tak się da ale co do "wyprzedzania" - może jak koliduje się z innymi monsterami zmianiaj mu "Typ". Nie pamiętam jak to było ale zrób podonie jak jest w pluginie że gracze przez x sekund przechodzą przez siebie. o.


  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#9 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 17.10.2013 13:04

Typu nie mogę zmienić, bo np w trakcie toucha, ktoś może zabić go, a nagroda jest ustawiana według jego typu.

chodzi o to, że jak pójdzie monster szybszy to żeby mógł resztę wyprzedzić

Pisząc to miałem na myśli, żeby monster szybszy od reszty mógł przez nie przechodzić.
 


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych