Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o Klasę "Snajper" i 19 innych

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 asdasdasd

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:9
  • Lokalizacja:kraśnik
Offline

Napisano 12.10.2013 19:52

Snajper
Inteligencja: 400
Życie: 200
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 250
Bronie: AWP , deagl
Dodatkowe: 150 procent obrazen z AWP i 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża
 
Kameleon
Inteligencja: 100
Życie: 300
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 200
Bronie: M4A1 , AK47
Dodatkowe: Jak ma M4 jest ubrany jak CT , a jak AK jak TT , ma 1/20 szansy na natychmiastowe zabicie z AK47 i 6 procent obrazen z M4A1
 
WieśMac
Inteligencja: 100
Życie: 200
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 550
Bronie: M3 , hagranate
Dodatkowe:  5 procent obrazen z M3 , Ma 1/2 szansyna natychmiastowe zabicie z he , jak kuca z m3 ma 50 % widzialności
 
Zwinny Zołnierz
Inteligencja: 400
Życie: 150
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 700
Bronie: MP5
Dodatkowe:  8 procent obrazen z MP5 
 
Laczywinik
Inteligencja: 200
Życie: 850
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 500
Bronie: g3sg1
Dodatkowe:  10 procent obrazen z autolamy
 
Extrime MINI
Inteligencja: 100
Życie: 300
Wytrzymałość: 60
Kondycja: 200
Bronie: scout ,XM1014
Dodatkowe:  1/2 szansy na zabice ze scout'a i noża
 
Obrońca
Inteligencja: 400
Życie: 600
Wytrzymałość: 200
Kondycja: 200
Bronie: m249
Dodatkowe:  8 procent obrazen z krowy
 
Sanitariusz
Inteligencja: 190
Życie: 2000
Wytrzymałość: 20
Kondycja:150
Bronie: sg552
Dodatkowe:  posiada 5 apteczek , 5 procent obrazen z sg552
 
Złodziej
Inteligencja: 0
Życie: 150
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 3000
Bronie: galil
Dodatkowe:  Ma zmniejszoną widzialność , ma 1/3 na zabranie perku przeciwnikowi ,1/12 z galil
 
Wsparcie Ogniowe
Inteligencja: 200
Życie: 500
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 1000
Bronie: MP5
Dodatkowe: Posiada 2 rakiety oraz zadaje 150 obrażeń z MP5
 
 
Saper
Inteligencja: 200
Życie: 500
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 1000
Bronie: P90
Dodatkowe: Posiada 3 miny oraz zadaje 200 obrażeń z P90
 
KLASY OD LEVELU
 
Wojiwniczek (20000)
Inteligencja: 50
Życie: 50
Wytrzymałość: 50
Kondycja: 50
Bronie: AWP , M4A1 ,deagle
Dodatkowe: posiada 1/18 z M4A1 , AWP 1/2 , Deagl 1/6
 
Killownik (45001)
Inteligencja: 100
Życie: 100
Wytrzymałość: 100
Kondycja: 100
Bronie: Scout , M4A1 ,deagle
Dodatkowe: posiada 1/10 z M4A1 , SCOUT 1/1 
 
KLASY PREMIUM
 
 
Elitarny Snajper  (flaga A)
Inteligencja: 100
Życie: 200
Wytrzymałość: 200
Kondycja: 250
Bronie: AWP , Deagl
Dodatkowe: Ma 1/1 z AWP, jak kuca to ma 80% niewidzialności , 1/2 z noża , 1/2 na wybuch po śmierci który zabije ludzi w twoim otoczeniu
 
 
Assasin (flaga B )
Inteligencja: 1200
Życie: 600
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 1000
Bronie: mac10
Dodatkowe: AutoBH , natychmiastowe zabicie z noża (PPM) , jego widzialność wynosi 60 %
 
Zabijak (flaga C)
Inteligencja: 250
Życie: 500
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 400
Bronie: M4A1, AK47, Deagl
Dodatkowe: ma 5 rakiet może je puszczać co 1s, dostaje 200Hp za zabicie oraz pełny magazynek , podwójny skok
 
Zgr3dzik (flaga D)
Inteligencja: 1000
Życie: 200
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 200
Bronie: Famas
Dodatkowe: 1/5 z famasa , posiada 5 min
 
M3ntos (flaga E)
Inteligencja: 430
Życie: 650
Wytrzymałość: 320
Kondycja: 200
Bronie: P90 , deagle
Dodatkowe: 17 procent obrazen z P90 i deagla
 
Extreme XXL (flaga F)
Inteligencja :500
Życie : 800
Wytrzymałość : 0
Kondycja : 90
Bronie : Scout , XM1014
Dodatkowe: 1/1 kosa i scout , ma 70% niewidzialności podczas kucania posiada 2 miny , 18 procent obrażeń z XM1014
 
Killer (flaga G)
inteligencja :200
Życie : 300
Wytrzymałość : 0
Kondycja : 500
Bronie : M4A1 , AWP , AK47, deagl
Dodatkowe : ma 1/1 z AWP , 16 procent obrażenz M4 i AK , 1/6 z Deagl
 
 
Zig Zag (flaga H)
Inteligencja: 120
Życie: 600
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 100
Bronie: Deagl , He
Dodatkowe: 1/3 Deagl i 1/1 z he

  • +
  • -
  • 0

#2 Play1284

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 12.10.2013 20:38

Łap klasę zgredził i zig zag :

 

 

Załączone pliki



#3 Play1284

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 12.10.2013 20:40

Proszę klase snajper:

 

 

Załączone pliki



#4 Play1284

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 12.10.2013 20:44

Proszę klase Zwinny Zołnierz:

 

 

 

Załączone pliki



#5 SebastianeKKK

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:Sebek
  • Lokalizacja:xXx
Offline

Napisano 13.10.2013 07:48

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

       

new const nazwa[]   = "M3ntos";

new const opis[]    = " 17 procent obrazen z P90 i deagla";

new const bronie    = (1<<CSW_P90);

new const zdrowie   = 650;

new const kondycja  = 200;

new const inteligencja = 430;

new const wytrzymalosc = 320;

   

new ma_klase[33];

 

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

 

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

  

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

 

}

 

public cod_class_enabled(id)

{

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))

{

  client_print(id, print_chat, "[M3ntos] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

  return COD_STOP;

}

ma_klase[id] = true;

  

return COD_CONTINUE;

}

 

public cod_class_disabled(id)

{

ma_klase[id] = false;

 

}

 

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){

if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )

  return HAM_IGNORED;

 

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);

SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;

}

 

 

MINI

________________

 

 

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "MINI";
new const opis[]    = " 1/2 szansy na zabice ze scout'a i noża";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_XM1014);
new const zdrowie   = 300;
new const kondycja  = 200;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 500;
    
new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");


    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 0;
}

 

 


Użytkownik SebastianeKKK edytował ten post 13.10.2013 07:51


#6 Play1284

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 13.10.2013 07:55

 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

       

new const nazwa[]   = "M3ntos";

new const opis[]    = " 17 procent obrazen z P90 i deagla";

new const bronie    = (1<<CSW_P90);

new const zdrowie   = 650;

new const kondycja  = 200;

new const inteligencja = 430;

new const wytrzymalosc = 320;

   

new ma_klase[33];

 

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

 

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

  

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

 

}

 

public cod_class_enabled(id)

{

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))

{

  client_print(id, print_chat, "[M3ntos] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

  return COD_STOP;

}

ma_klase[id] = true;

  

return COD_CONTINUE;

}

 

public cod_class_disabled(id)

{

ma_klase[id] = false;

 

}

 

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){

if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )

  return HAM_IGNORED;

 

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);

SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;

}

 

 

MINI

________________

 

 

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "MINI";
new const opis[]    = " 1/2 szansy na zabice ze scout'a i noża";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_XM1014);
new const zdrowie   = 300;
new const kondycja  = 200;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 500;
    
new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");


    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 0;
}

 

 

Ziomuś po co mu robisz klasy skoro się nie znasz ? te klasy nie zadziałają, np m3ntos nie ma kodu 17% obrażeń więcej, klasa Mini nie ma 1/2 ze scouta.

 

Łap m3ntosa;

 

Załączone pliki


Użytkownik Play1284 edytował ten post 13.10.2013 08:06


#7 Play1284

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 13.10.2013 08:01

Proszę Extrime MINI

Załączone pliki



#8 Play1284

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 13.10.2013 08:12

Proszę Killer

 

 

Załączone pliki



#9 Play1284

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 13.10.2013 08:22

Proszę klase Killownik (45001)

 

 

Załączone pliki



#10 Play1284

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 13.10.2013 08:29

Proszę Wojiwniczek (20000)

 

 

Załączone pliki



#11 Play1284

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 13.10.2013 08:35

Proszę Saper

 

Załączone pliki



#12 Play1284

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 13.10.2013 08:40

Proszę Wsparcie Ogniowe

Załączone pliki



#13 Play1284

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 13.10.2013 08:46

Proszę Sanitariusza

 

Załączone pliki



#14 Play1284

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 13.10.2013 08:51

Proszę Obronce

 

Załączone pliki



#15 Play1284

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 13.10.2013 08:56

Proszę Laczywinik

 

Załączone pliki



#16 Play1284

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:108
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 13.10.2013 08:58

Proszę Zwinny Zołnierz

 

Załączone pliki







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych