Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Zatrzymanie set_task na koniec rundy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 10.10.2013 12:05

tak jak w temacie potrzebuje zatrzymać wszystkie set_task  na koniec rundy.


  • +
  • -
  • 0

#2 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 10.10.2013 12:15

remove_task


  • +
  • -
  • 0

#3 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 10.10.2013 12:31

@up zrobiłem wcześniej tak :

 

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");

public NowaRunda()
{    
    new killer = read_data(1);
    
    if(task_exists(killer)){
        remove_task(killer)
    } 
}

 

i to nie działało


  • +
  • -
  • 0

#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 10.10.2013 12:39

Lepiej zrobić w nowej rundzie for'a ze wszystkimi id (for new id = 1 ; id < 33 ; id++) i w nim dodać warunek czy jest task - jak tak to usuń


  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.10.2013 12:57

Wszystkie ? Wszystkie istniejące ? Jesteś pewien ?

 

Czy któreś konkretne stworzone przez CIebie ?


  • +
  • -
  • 0

#6 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 10.10.2013 13:01

darkGL chodzi mi o wszystkie set_taski gracza w jednym pluginie


Użytkownik Szybcioor. edytował ten post 10.10.2013 13:03

  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.10.2013 13:43

Taski nie są przypisane do żadnego gracza czy obiektu


  • +
  • -
  • 1

#8 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 10.10.2013 14:51

Dobra, już chyba wszystko wiem. Dzięki za pomoc ++


  • +
  • -
  • 0

#9 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 10.10.2013 14:52

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych