Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przyciąganie innego enta do ściany


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 KillerBee

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 08.10.2013 04:03

Witam

Mam taki kod ktory wywoluje sie po wyrzuceniu flasha (strzale z bazooki)

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() {
    RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_flashbang", "rpg_pre");
}

public rpg_pre(weapon) {
    if(!is_valid_ent(weapon)) return PLUGIN_CONTINUE;

    new id = entity_get_edict(weapon, EV_ENT_owner);

    if(jakas_zmienna) {
        new ent;
        new Float:where[3];

        message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenShake"), {0, 0, 0}, id);
        write_short(255<<14);
        write_short(1<<14);
        write_short(255<<14);
        message_end();

        ent = create_entity("info_target");
        set_pev(ent, pev_classname, "rpg_missile");
        set_pev(ent, pev_solid, SOLID_TRIGGER);
        set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_BOUNCE);
        entity_set_model(ent, "models/rpgrocket.mdl");
        pev(id, pev_origin, where);
        where[2] += 50.0;
        where[0] += random_float(-20.0, 20.0);
        where[1] += random_float(-20.0, 20.0);
        entity_set_origin(ent, where);
        entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, where);

        entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, where);
        velocity_by_aim(id, 700, where);

        entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
        entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity, where);
        message_begin(0, 23);
        write_byte(TE_BEAMFOLLOW);
        write_short(ent);
        write_short(m_iTrail);
        write_byte(10);
        write_byte(8);

        write_byte(130);
        write_byte(130) ;
        write_byte(130);
        write_byte(196);
        message_end();
        emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "sound/1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
        emit_sound(ent, CHAN_WEAPON, "sound/2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

        RegisterHamFromEntity(Ham_Think, ent, "fw_rocket_think");
        set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + 0.25);

        set_pdata_float(weapon , 46 , 2.5, 4);
        set_user_weaponanim(id, 2);
        return HAM_SUPERCEDE;
    }
    return HAM_IGNORED;
}
PS: jest to tylko funkcja ktora wystrzela rakietke :D

Wszystko byloby ok ale gdy korzystam z pilki (by cypis) to przyciaga ja do sciany

zaobserwowalem ze dzieje sie to zaraz po wystrzeleniu rakietki


proszę o pomoc

Użytkownik KillerBee edytował ten post 08.10.2013 04:05


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.10.2013 10:50

Jak to przyciąga do ściany ?

Pokaż kod fw_rocket_think


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych