Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Porównanie / Sprawdzanie IP gracza



  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:489
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 05.10.2013 14:58

Witam.

Zastanawiam się jak zrobić warunek:

 

jeśli ip gracza [bez portu] = xxx.xxx.xxx.xxx lub yyy.yyy.yyy.yyy

plugin coś wykona, np: client_cmd(id, "quit")    [to tylko przykład]

 

 

Oczywiście zaglądałem do dokumentacji:

http://amxx.pl/dokum...f70/get_user_ip

 

Jednak nie do końca wiem jak to zapisać.


Użytkownik Scorpion Flail edytował ten post 05.10.2013 14:58

  • +
  • -
  • 0

#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 05.10.2013 15:03   Najlepsza odpowiedź

equal
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:489
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 05.10.2013 15:29

Hmm, tak to ma wyglądać?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	
}
public client_connect(id)
{
    new ip[32];
    get_user_ip(id, ip, 31, 1);
    if(equal(ip, "192.168.1.1") || equal(ip, "192.168.1.2"))
    client_cmd(id, "quit");
    
}

Tylko nie wiem czy (i po co) w tym przypadku przypisywać indeksy, zwłaszcza tak duże.


  • +
  • -
  • 0

#4 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.10.2013 16:31

Tak.

 

Chodzi Ci o ip[32]?

Możesz zmniejszyć, na 17, nie musisz :D


Użytkownik HubertTM edytował ten post 05.10.2013 16:32

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#5 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:489
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 05.10.2013 17:06

Ok, dzięki.

Gdybym chciał z negacją to w ten sposób?:

if(!equal(ip, "192.168.1.1") || !equal(ip, "192.168.1.2"))
client_cmd(id, "quit");

  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.10.2013 17:22

wtedy zastosuj and ( && )


  • +
  • -
  • 1

#7 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:489
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 05.10.2013 18:26

wtedy zastosuj and ( && )

 

Racja, dzięki wszystkim za pomoc.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych