Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Brak zabijania


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 FalLuS

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
Offline

Napisano 24.05.2008 07:41

Może znacie jakiś plugin dzięki któremu tt NIE może zabić CT - oraz na odwrót?
Lub jakiś sposób na to ? Po prostu np. waląc nożem(bo tylko nóż maja) nic nie biorą wrogowi.
  • +
  • -
  • 0

#2 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 429
Wszechobecny

  • Postów:2 116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 24.05.2008 08:06

http://amxx.pl/viewtopic.php?t=634

register_cvar("sv_sptime", "5") // Cvar for controlling the message time (1-10 seconds)

zamien to na:
register_cvar("sv_sptime", "[b]X[/b]") // Cvar for controlling the message time (1-10 seconds)


w miejsce X wstaw np. wartosc 9999999999999999999999999999999 i Spawn Protection zniknie za 9999999999999999999999999999999sekund xD
  • +
  • -
  • 0

#3 baku

    [M]anchester[U]nited

  • Przyjaciel

Reputacja: 455
Wszechobecny

  • Postów:1 054
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.05.2008 08:28

Już lepsze jest to ;]

http://forums.allied...ad.php?p=390337
  • +
  • -
  • 0

#4 FalLuS

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
Offline

Napisano 24.05.2008 13:52

nie dziala to drugie, a to pierwsze to nie chce, aby ciągle świeciły się postacie.
  • +
  • -
  • 0

#5 baku

    [M]anchester[U]nited

  • Przyjaciel

Reputacja: 455
Wszechobecny

  • Postów:1 054
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.05.2008 16:40

w tym drugim wpisałeś amx_hitbox 0 ?
  • +
  • -
  • 0

#6 FalLuS

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
Offline

Napisano 24.05.2008 20:50

Tak, do amx.cfg
  • +
  • -
  • 0

#7 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 24.05.2008 22:01

Ustawianie hitbox na 0 nie dziala na noze i granaty z tego co sie orientuje ;>

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

public plugin_init() {
	register_plugin("Buged Fire", "0.1", "~Miczu")
}

public client_PreThink(id)
{
	if(is_user_connected(id))
	{
		new button = entity_get_int(id, EV_INT_button)
		if(button & IN_ATTACK || button & IN_ATTACK2)
		{
			entity_set_int(id, EV_INT_button, (button & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
		}
	}
}

To zapobiega wszystkiemu, a przy broniach palnych jest fajny efekt ^^
  • +
  • -
  • 0

#8 FalLuS

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
Offline

Napisano 25.05.2008 08:01

A ze niby gdzie to mam wkleić :D ?
  • +
  • -
  • 0

#9 baku

    [M]anchester[U]nited

  • Przyjaciel

Reputacja: 455
Wszechobecny

  • Postów:1 054
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.05.2008 09:54

www.amxmodx.org/webcompiler.cgi
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych