Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Blokowanie IN_ATTACK


Najlepsza odpowiedź donaciak, 03.10.2013 20:02


public fw_ItemDeploy_Post(iEnt)
{
if(cvar == 1)
{
set_pdata_float(iEnt, 46, get_gametime() + 999.0, 4);
}
else
{
nie wiem co tutaj wpisać żeby odblokować IN_ATTACK
}

Lepszym zastosowaniem było by.

public fw_ItemDeploy_Post(iEnt)
{
   if(cvar != 1)
      return HAM_IGNORED; //pomijam resztę funkcji w publicu
 
   set_pdata_float(iEnt, 46, 999.0, 4); //tutaj wystarczy 999.0 ;)
}

 


PS.

http://amxx.pl/topic/117584-dobry-sposób-na-blokadę-ataku/


d0naciak (22.08.2013 20:04):
P.S. Kod blokuje animacje(...)

Nie prawda, żeby nie było animacji trzeba usunąć "stock setWeaponAnim" i "setWeaponAnim(id, 5);"

Jak by coś ten mój temat już poprawiłem ;) Podziękował za uwagę ;)

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 03.10.2013 19:44

Cześć, przeszukując forum trafiłem na kilka tematów jak zablokować całkowicie IN_ATTACK, trafiałem na różne sposoby np.
 
 
Spoiler


Spoiler



Jednak pierwszy kod prethinkowy mnie odstrasza i nie działa kiedy ustawiam go tylko dla jednej wybranej broni, a drugi chciałem przerobić żeby działał tylko przy wybranej broni i włączonym cvarze, co udało mi się "zrobić", ale gdy zmieniam cvar na "wyłączony" to dalej nie da się używać IN_ATTACK, problem leży w "fw_ItemDeploy_Post"

 
public fw_ItemDeploy_Post(iEnt)
{
if(cvar == 1)
{
    set_pdata_float(iEnt, 46, get_gametime() + 999.0, 4);
}
else
{
nie wiem co tutaj wpisać żeby odblokować IN_ATTACK
}
Może mnie ktoś oświecić co trzeba tam wpisać?
Tylko ten kod z drugiego spoilera mnie interesuje, więc proszę nie podawać innych :)


PS.

http://amxx.pl/topic/117584-dobry-sposób-na-blokadę-ataku/
 
d0naciak (22.08.2013 20:04): 
P.S. Kod blokuje animacje(...)
Nie prawda, żeby nie było animacji trzeba usunąć "stock setWeaponAnim" i "setWeaponAnim(id, 5);"
  • +
  • -
  • 0

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#2 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 03.10.2013 20:02   Najlepsza odpowiedź


public fw_ItemDeploy_Post(iEnt)
{
if(cvar == 1)
{
set_pdata_float(iEnt, 46, get_gametime() + 999.0, 4);
}
else
{
nie wiem co tutaj wpisać żeby odblokować IN_ATTACK
}

Lepszym zastosowaniem było by.

public fw_ItemDeploy_Post(iEnt)
{
   if(cvar != 1)
      return HAM_IGNORED; //pomijam resztę funkcji w publicu
 
   set_pdata_float(iEnt, 46, 999.0, 4); //tutaj wystarczy 999.0 ;)
}

 


PS.

http://amxx.pl/topic/117584-dobry-sposób-na-blokadę-ataku/


d0naciak (22.08.2013 20:04):
P.S. Kod blokuje animacje(...)

Nie prawda, żeby nie było animacji trzeba usunąć "stock setWeaponAnim" i "setWeaponAnim(id, 5);"

Jak by coś ten mój temat już poprawiłem ;) Podziękował za uwagę ;)


  • +
  • -
  • 1

#3 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 03.10.2013 21:31

Jak by coś ten mój temat już poprawiłem


Notatki nie poprawiłeś :P


A wracając do tematu +4you, z tym że żeby odblokować/zablokować strzelanie trzeba zmienić broń (ale na to dodałem lekarstwo) :)
Można zamknąć
  • +
  • -
  • 0

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych