Witam,
tak jak w temacie mam problem w ustawieniu renderingu poprzez AddToFullPack, funkcja:
public PokazNozWlascicielowi(es, e, ent, id, hostflags, player, pset){
if(!is_user_alive(id) && !pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED
static classname[32];
pev(ent, pev_classname, classname, 31);
if(!equal(classname, "cod_knife"))
return FMRES_IGNORED;
if(pev(ent, pev_iuser1) == id && pev(ent, pev_owner) != id){
set_es(es, ES_RenderFx, kRenderFxGlowShell);
set_es(es, ES_RenderColor, 0, 255, 0);
set_es(es, ES_RenderMode, kRenderNormal);
set_es(es, ES_RenderAmt, 15);
client_print(id, print_chat, "Widzisz nozyk");
//return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
Jak ma działać kod powyżej? Ma dawać zieloną powłokę do enta, jak działa? Więc tak sprawdzam czy ent istnieje, czy ten co się nań patrzy jest żywy. Następnie pobieram i sprawdzam classname enta w celu sprawdzenia czy to mu chcę zrobić bubu. I sprawdzam odpowiednie ustawienie enta czy jest po pewnych przeżyciach. I tu jest problem w tym co chcę zrobić: client_print wysyła info o tym że go widzę lecz funkcja nie dodaje zielonej powłoki do enta, natomiast gdy dodam return FMRES_SUPERCEDE nadal jest napis, ent znika - robi się niewidzialny.
Czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem, ja po trzech godzinach walki odpadam...


Dodatki SourceMod




Temat jest zamknięty










