Zrobilem sobie lvl za ktore dostaje sie bronie, chcialbym zeby po daniu okreslonej broni automatyczne wyrzucalo poprzednia. Probowalem to zrobic za pomoca engclient_cmd(index, "drop", "nazwabroni") ale crashuje mi serwer w momencie zdobycia lvl, moglby ktos na to rzucic okiem i powiedziec mi jak moge to zrobic by wszystko dzialalo poprawnie?
Ponizej dolaczam czesc kodu by pokazac jak to wyglada:
if(PXP[id] >= LEVELS[PLEVEL[id]]) { PLEVEL[id]++ new Text[100] formatex(Text,191,"Ranga : %s^nPoziom : %d^nDoswiadczenie : %d", RANGA[PLEVEL[id]], PLEVEL[id], PXP[id]) MakeTutor(id,Text,GREEN) if(PLEVEL[id] >= 0 && PLEVEL[id] <= 5) { give_item(id,"weapon_glock18") cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 68) } else if(PLEVEL[id] >= 5 && PLEVEL[id] <= 10) { give_item(id,"weapon_p228") cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52) } else if(PLEVEL[id] >= 10 && PLEVEL[id] <= 15) { give_item(id,"weapon_deagle") cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 52) } else if(PLEVEL[id] >= 15 && PLEVEL[id] <= 20) { give_item(id,"weapon_xm1014") cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32) } else if(PLEVEL[id] >= 20 && PLEVEL[id] <= 25) { give_item(id,"weapon_mp5navy") cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 90) } else if(PLEVEL[id] >= 25 && PLEVEL[id] <= 30) { give_item(id,"weapon_ump45") cs_set_user_bpammo(id, CSW_UMP45, 90) } else if(PLEVEL[id] >= 30 && PLEVEL[id] <= 35) { give_item(id,"weapon_famas") cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90) } else if(PLEVEL[id] >= 35 && PLEVEL[id] <= 40) { give_item(id,"weapon_ak47") cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90) } else if(PLEVEL[id] >= 40 && PLEVEL[id] <= 45) { give_item(id,"weapon_aug") cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90) } else if(PLEVEL[id] >= 45 && PLEVEL[id] <= 50) { give_item(id,"weapon_sg552") cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 90) } }