Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 5.0

Prośba o przetłumaczenie/wyjaśnienie część pliku zombieplauge.cfgProśba o przetłumaczenie/wyjaśnienie część pliku zombieplauge.cfg

zombie plague 5.0

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 gracek4

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Czersk
Offline

Napisano 02.10.2013 18:59

Proszę o przetłumaczenie/wyjaśnienie części pliku zombieplauge.cfg

To jest zp 5.0

Proszę też o plugina na zapis ammo pack (ale nie bank tylko poprostu zapis na nastepna mape i itp.)

 

plik:

// Deathmatch
// ----------
 
zp_deathmatch 0 // Deathmatch mode, respawn as: [0-disabled // 1-human // 2-zombie // 3-randomly // 4-balance]
zp_respawn_delay 5 // Time before respawning on deathmatch mode in seconds
zp_respawn_zombies 1 // Respawn dead zombies
zp_respawn_humans 0 // Respawn dead humans
zp_respawn_on_suicide 1 // Respawn players if they commited suicide
 
// Random Spawning
// ---------------
 
zp_random_spawning_csdm 1 // Use CSDM spawn points for radom spawning [1-enabled // 0-use regular spawns]
 
// Spawn Protection
// ----------------
 
zp_spawn_protection_time 3 // Spawn protection time for deathmatch in seconds [0-disabled]
zp_spawn_protection_humans 0 // Enable for humans
zp_spawn_protection_zombies 1 // Enable for zombies
 
// Zombie Features
// ---------------
 
zp_zombie_fov 110 // Custom field of view [0-dont change]
zp_zombie_silent 1 // Silent footsteps
zp_zombie_bleeding 1 // Zombies leave footprints/bloodstains on the floor
 
// Zombie Sounds
// -------------
 
zp_zombie_sounds_pain 1 // Custom pain sounds
zp_zombie_sounds_attack 1 // Custom attack sounds
zp_zombie_sounds_idle 1 // Idle/last zombie sounds
 
// Zombie Damage
// -------------
 
zp_zombie_defense 0.75 // Defense multiplier (0.75 = zombies take 75% of total damage)
zp_zombie_hitzones 0 // Allowed hitzones bitsum (e.g.: head + chest = 2 + 4 = 6) [0-disabled]
 
// Hit zones for zombies. Parts of body are as bits:
// 1 - generic, 2 - head, 4 - chest, 8 - stomach, 16 - left arm, 32 - right arm, 64 - left leg, 128 - right leg
 
// Human Unlimited Ammo
// --------------------
 
zp_human_unlimited_ammo 1 // Unlimited ammo for humans [0-disabled // 1-BP ammo // 2-clip ammo]
zp_survivor_unlimited_ammo 2 // Unlimited ammo for survivor [0-disabled // 1-BP ammo // 2-clip ammo]
 
// Human Armor
// -----------
 
zp_human_armor_protect 1 // Armor needs to be reduced before zombies can infect/damage
zp_human_armor_default 0 // Amount of armor given to humans by default
zp_armor_protect_nemesis 0 // Armor protects against nemesis attacks
zp_survivor_armor_protect 0 // Armor protects survivor too
 
// Flashlight
// ----------
 
zp_flashlight_starting_charge 100 // Default flashlight charge for humans
zp_flashlight_custom 1 // Enable custom flashlight
zp_flashlight_radius 17 // Custom flashlight radius
zp_flashlight_distance 1500 // Custom flashlight max distance
zp_flashlight_show_all 1 // Custom flashlight can be seen by other players
zp_flashlight_drain_rate 0 // Custom flashlight drain rate [0-unlimited batteries]
zp_flashlight_charge_rate 0 // Custom flashlight charge rate [0-non chargeable batteries]
zp_flashlight_color_R 0 // Custom flashlight color (red)
zp_flashlight_color_G 180 // Custom flashlight color (green)
zp_flashlight_color_B 220 // Custom flashlight color (blue)
 
// Nightvision
// ------------
 
zp_nvision_custom 1 // Enable custom nightvision
zp_nvision_radius 90 // Custom nightvision radius
 
zp_nvision_zombie 2 // Give nightvision to zombies [0-disabled // 1-give only // 2-give and enable]
zp_nvision_zombie_color_R 0 // Zombies custom nightvision color (red)
zp_nvision_zombie_color_G 250 // Zombies custom nightvision color (green)
zp_nvision_zombie_color_B 250 // Zombies custom nightvision color (blue)
zp_nvision_human 0 // Give nightvision to humans [0-disabled // 1-give only // 2-give and enable]
zp_nvision_human_color_R 0 // Humans custom nightvision color (red)
zp_nvision_human_color_G 250 // Humans custom nightvision color (green)
zp_nvision_human_color_B 250 // Humans custom nightvision color (blue)
zp_nvision_spec 2 // Give nightvision to spectators [0-disabled // 1-give only // 2-give and enable]
zp_nvision_spec_color_R 0 // Spectators custom nightvision color (red)
zp_nvision_spec_color_G 250 // Spectators custom nightvision color (green)
zp_nvision_spec_color_B 250 // Spectators custom nightvision color (blue)
zp_nvision_nemesis 2 // Give nightvision to nemesis [0-disabled // 1-give only // 2-give and enable]
zp_nvision_nemesis_color_R 190 // Nemesis custom nightvision color (red)
zp_nvision_nemesis_color_G 0 // Nemesis custom nightvision color (green)
zp_nvision_nemesis_color_B 0 // Nemesis custom nightvision color (blue)
zp_nvision_survivor 0 // Give nightvision to survivor [0-disabled // 1-give only // 2-give and enable]
zp_nvision_survivor_color_R 0 // Survivor custom nightvision color (red)
zp_nvision_survivor_color_G 0 // Survivor custom nightvision color (green)
zp_nvision_survivor_color_B 190 // Survivor custom nightvision color (blue)
 
// Leap
// ----
 
zp_leap_zombie 1 // Give leap to zombies [0-disabled // 1-enabled // 2-only first zombie // 3-only last zombie]
zp_leap_zombie_force 500 // Force multiplier
zp_leap_zombie_height 300 // Upwards force
zp_leap_zombie_cooldown 5.0 // Time before leap is available again
zp_leap_nemesis 1 // Give leap to nemesis
zp_leap_nemesis_force 500 // Force multiplier
zp_leap_nemesis_height 300 // Upwards force
zp_leap_nemesis_cooldown 5.0 // Time before leap is available again
zp_leap_survivor 1 // Give leap to survivor
zp_leap_survivor_force 500 // Force multiplier
zp_leap_survivor_height 300 // Upwards force
zp_leap_survivor_cooldown 5.0 // Time before leap is available again
 
// Pain Shock Free
// ---------------
 
zp_painshockfree_zombie 1 // Zombies are pain shock free [0-disabled // 1-enabled // 2-only first zombie // 3-only last zombie]
zp_painshockfree_human 0 // Humans are pain shock free [0-disabled // 1-enabled // 2-only last human]
zp_painshockfree_nemesis 1 // Nemesis is pain shock free
zp_painshockfree_survivor 1 // Survivor is pain shock free
 
// Knockback
// ---------
 
zp_knockback_damage 1 // Use damage on knockback calculation
zp_knockback_power 1 // Use weapon power on knockback calculation
zp_knockback_obey_class 1 // Use class multiplier on knockback calculation
zp_knockback_zvel 0 // Should knockback affect vertical velocity
zp_knockback_ducking 0.25 // Knockback multiplier for crouched zombies [0-knockback disabled when ducking]
zp_knockback_distance 700 // Max distance for knockback to take effect
zp_knockback_nemesis 0.25 // Nemesis knockback multiplier [0-disable knockback for nemesis]
 
// Weapon Drop/Strip
// -----------------
 
zp_zombie_drop_weapons 3 // Drop weapons after infection [0-disabled // 1-primary only // 2-secondary only // 3-both]
zp_zombie_strip_weapons 0 // Strip weapons after infection [0-disabled // 1-primary only // 2-secondary only // 3-both]
zp_zombie_strip_grenades 1 // Strip grenades after infection
zp_zombie_strip_armor 1 // Strip armor after infection
zp_zombie_block_pickup 1 // Block weapon pickup for zombies
zp_remove_dropped_weapons 0 // Time before removing dropped weapons in seconds [0-disabled]
 
// Effects: Infect
// ---------------
 
zp_infect_show_hud 1 // Show infection HUD notice
zp_infect_show_notice 1 // Show infection death notice
zp_infect_sounds 1 // Play infection sounds
 
zp_infect_screen_fade 1 // Screen fade for infected player
zp_infect_screen_fade_R 0 // Screen fade color (red)
zp_infect_screen_fade_G 250 // Screen fade color (green)
zp_infect_screen_fade_B 250 // Screen fade color (blue)
zp_infect_screen_shake 1 // Screen shake for infected player
zp_infect_hud_icon 1 // Display small HUD icon on infection
zp_infect_tracers 1 // Tracers on infection
zp_infect_particles 1 // Particles on infection
zp_infect_sparkle 1 // Light sparkle on infection
zp_infect_sparkle_R 0 // Light sparkle color (red)
zp_infect_sparkle_G 250 // Light sparkle color (green)
zp_infect_sparkle_B 250 // Light sparkle color (blue)
 
// Effects: Cure
// -------------
 
zp_cure_show_hud 1 // Show cure HUD notice
zp_cure_sounds 1 // Play cure sounds
 
// Effects: Lighting
// -----------------
 
zp_lighting "c" // Map lighting ["a"-darkest // "z"-brightest // ""-default // "0"-disabled]
zp_thunder_time 60 // Thunderclap rate in seconds [0-disabled]
zp_triggered_lights 1 // Allow map triggered lights (e.g. light switches)
 
// Gameplay Fixes
// --------------
 
zp_remove_doors 0 // Remove doors from maps [0-none // 1-rotating only // 2-all doors]
zp_block_pushables 1 // Block +use on pushables to prevent the speed bug
zp_block_suicide 1 // Prevent players from killing themselves
zp_worldspawn_kill_respawn 1 // Respawn players after a worldspawn kill
zp_disable_minmodels 1 // Disable cl_minmodels setting on clients after joining
zp_keep_hp_on_disconnect 1 // When nemesis/survivor leaves, player chosen to take his place will have same HP
 
// Team Scoring
// ------------
 
zp_winner_show_hud 1 // Show winner HUD notice
zp_winner_sounds 1 // Play winner round sounds
 
// Ammo Packs
// ----------
 
zp_starting_ammo_packs 5 // Ammo packs given to players when joining server
zp_disable_money 1 // Disable CS money when ammo packs are enabled
 
// Grenade: Flashbangs
// -------------------
 
zp_grenade_flashbang_color_R 0 // Custom screen fade color (red)
zp_grenade_flashbang_color_G 250 // Custom screen fade color (green)
zp_grenade_flashbang_color_B 250 // Custom screen fade color (blue)
zp_grenade_flashbang_nemesis 0 // Flashbangs affect nemesis
 
// Grenade: Fire
// -------------
 
zp_grenade_fire_duration 8 // Burning duration in seconds
zp_grenade_fire_damage 3 // Burning damage (every 0.2 secs)
zp_grenade_fire_slowdown 0.6 // Burning slowdown multiplier [0-disabled]
zp_grenade_fire_hudicon 1 // Display small HUD icon when burning
zp_grenade_fire_explosion 0 // Use original HE grenade explosion
 
// Grenade: Frost
// --------------
 
zp_grenade_frost_duration 4 // Freeze duration in seconds
zp_grenade_frost_hudicon 1 // Display small HUD icon when frozen
 
// Grenade: Flare
// --------------
 
zp_grenade_flare_duration 99999 // Flare lightning duration in seconds
zp_grenade_flare_radius 33 // Flare lightning radius
zp_grenade_flare_color 4 // Flare color [0-white // 1-red // 2-green // 3-blue // 4-full random // 5-random between r,g,b]
 
// ZP 4.3 Subplugin Compatibility
// ------------------------------
 
zp_ammopack_to_money_enable 1 // Handle ammo packs as money when ammo packs are disabled
zp_ammopack_to_money_ratio 160 // Ammo pack to money ratio (default: 1 Ammo Pack = $ 160)
 

Użytkownik gracek4 edytował ten post 02.10.2013 19:20


#2 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 02.10.2013 19:48

translate.google.pl, szkoła?
zp_deathmatch 0 // tryb deathmeczu, odrodź jako: [0-brak // 1-człowiek // 2-zombie // 3-losowo // 4-zbalansowanie]
zp_respawn_delay 5 // czas przed spawnem w trybie deathmacz
zp_respawn_zombies 1 // Czy respawnować martwe zombie
zp_respawn_humans 0 // Czy respawnować martwych ludzi
zp_respawn_on_suicide 1 // odrodź jeśli ktoś popełni samobójstwo
 
// Losowe odradzanie
// ---------------
 
zp_random_spawning_csdm 1 // Uzyj CSDM miejsc odrodzenia do odradzania [1-on // 0-uzyj normalnych miejsc]
 
// Ochrona przy odradzaniu
// ----------------
 
zp_spawn_protection_time 3 // obrona po spawnie w deathmatch [0-off]
zp_spawn_protection_humans 0 // włącz dla ludzi
zp_spawn_protection_zombies 1 // włącz dla zombies
 
// dodatki zombie
// ---------------
 
zp_zombie_fov 110 // Custom field of view [0-dont change] - nie wiem o co chodzi
zp_zombie_silent 1 // ciche chodzenie
zp_zombie_bleeding 1 // zombie zostawiają ślady na ziemi
 
// Dżwięki zombie
// -------------
 
zp_zombie_sounds_pain 1 // Zmodyfikowane dźwięki bólu
zp_zombie_sounds_attack 1 // Zmodyfikowane dźwięki ataku
zp_zombie_sounds_idle 1 // Dźwięki ostatniego zombie
 
// Obrażenia zombie
// -------------
 
zp_zombie_defense 0.75 // procent obrony (0.75 = zombie przyjmuje 75% obrażeń)
zp_zombie_hitzones 0 // pozwala na sumowanie obrażeń z 2 lub więcej pól (e.g.: głowa + klata = 2 + 4 = 6) [0-off]
 
// Miejsca pól trafień zombie. części ciała są bitami:
// 1 - generic, 2 - head, 4 - chest, 8 - stomach, 16 - left arm, 32 - right arm, 64 - left leg, 128 - right leg
 
// Nieskończona amunicja dla ludzi
// --------------------
 
zp_human_unlimited_ammo 1 // nieskończona amunicja dla ludzi [0-off // 1-BP ammo // 2-clip ammo]
zp_survivor_unlimited_ammo 2 // nieskończona amunicja dla survivor [0-off // 1-BP ammo // 2-clip ammo]
 
// Kamizelka ludzi
// -----------
 
zp_human_armor_protect 1 // Kamizelka musi być zredukowana przed tym jak zombie będzie mógł zarazić gracza
zp_human_armor_default 0 // Ilość kamizelki danej dla ludzi domyślnie
zp_armor_protect_nemesis 0 // Kamizelka broni przed atakami nemesisa
zp_survivor_armor_protect 0 // Kamizelka broni też survivora
 
// Latara
// ----------
 
zp_flashlight_starting_charge 100 // Domyślna zmiana latarki dla ludzi
zp_flashlight_custom 1 // Zezwól na zmodyfikowaną latarkę
zp_flashlight_radius 17 // Zmodyfikowany obszar latary
zp_flashlight_distance 1500 // Zmodyfikowany zasięg latary
zp_flashlight_show_all 1 // Zmodyfikowana latara może być widziana przez innych graczy
zp_flashlight_drain_rate 0 // Zmodyfikowane pobieranie energii przez latarę [0-nieskończone baterie]
zp_flashlight_charge_rate 0 // zmiana częstotliwości zmiany baterii [0-brak zmiany baterii]
zp_flashlight_color_R 0 // Zmodyfikowany kolor latary (czerwony)
zp_flashlight_color_G 180 // Zmodyfikowany kolor latary (zielony)
zp_flashlight_color_B 220 // Zmodyfikowany kolor latary (niebieski)

  • +
  • -
  • 0





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych