Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Silnik oraz dodatki

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 maksz100

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 01.10.2013 18:58

Witam

 

Mam problem z  mocą medyka, paczki wypadające z graczy i silnik cod'a

 

errory:

 

L 10/01/2013 - 15:22:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "mocmedyka.amxx")
L 10/01/2013 - 15:22:05: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 10/01/2013 - 15:22:05: [AMXX]    [0] mocmedyka.sma::DeathMsg (line 137)
L 10/01/2013 - 15:22:05: [FAKEMETA] Invalid entity
L 10/01/2013 - 15:22:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "paczki.amxx")
L 10/01/2013 - 15:22:05: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 10/01/2013 - 15:22:05: [AMXX]    [0] paczki.sma::create_itm (line 90)
L 10/01/2013 - 15:22:05: [AMXX]    [1] paczki.sma::DeathMsgnew (line 46)
L 10/01/2013 - 15:24:23: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codsqlnew.amxx")
L 10/01/2013 - 15:24:23: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 10/01/2013 - 15:24:23: [AMXX]    [0] codsqlnew.sma::Item_Deploy_Post (line 1156) 
 
1.Silnik
 
public Item_Deploy_Post(ent) 
{
	static id; id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
	if(!is_user_alive(id))
		return;
	
	static team; team = get_user_team(id);
	if(team > 2)
		return;
	
	static bron; bron = cs_get_weapon_id(ent);
	if(!((1<<bron) & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone)))
	{
		new weaponname[24];
		get_weaponname(bron, weaponname, 23);
		engclient_cmd(id, "drop", weaponname);
	}
	if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
		engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");
}

2. Moc medyka

public DeathMsg(id)
	
{

new vid = read_data(2)
new id = read_data(2)


if(is_user_connected(vid))
	
	reset_player(vid)
	
	
	
	msg_bartime(id, 0)
	
	static Float:minsize[3]
	
	pev(vid, pev_mins, minsize)
	
	if(minsize[2] == -18.0)
		
	g_wasducking[vid] = true
	
	else
	
        if(is_user_connected(id))
	
	g_wasducking[vid] = false
	
	
	
	set_task(0.5, "task_check_dead_flag", vid)
	
}

3. paczki

public DeathMsgnew()
{
	new kid = read_data(1)
	new vid = read_data(2)
	
	if( kid == vid )
		return PLUGIN_CONTINUE;
	if(is_user_connected(kid) || is_user_connected(vid))
		create_itm(vid, 0) // linia 46
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

i

public create_itm(id, id_item){ 
	
	new Float:origins[3]
	pev(id,pev_origin,origins);
	new entit=create_entity("info_target")
	
	origins[0]+=50.0
	origins[2]-=32.0
	
	set_pev(entit,pev_origin,origins)
	entity_set_model(entit,modelitem)
	set_pev(entit,pev_classname,"paczka");
	
	dllfunc(DLLFunc_Spawn, entit); 
	set_pev(entit,pev_solid,SOLID_BBOX); 
	set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);
	
	engfunc(EngFunc_SetSize,entit,{-1.1, -1.1, -1.1},{1.1, 1.1, 1.1});
	
	engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit);
	
	set_pev(entit, pev_iuser1, id_item)
}
Dziękuje za pomoc :) 
 

  • +
  • -
  • 0

#2 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 02.10.2013 07:39

Myślę, że w paczki, zamiast

if(is_user_connected(kid) || is_user_connected(vid))
        create_itm(vid, 0) // linia 46

Powinno być

if(is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid))
        create_itm(vid, 0) // linia 46

A w moc medyka

public DeathMsg(id){
    new vid = read_data(2)
    new id = read_data(2)
    
    if(is_user_connected(vid))
        reset_player(vid)
    
    msg_bartime(id, 0)
    static Float:minsize[3]
    
    if(is_user_connected(vid))
        pev(vid, pev_mins, minsize)
    
    if(minsize[2] == -18.0)
        g_wasducking[vid] = true
    else
        if(is_user_connected(id))
            g_wasducking[vid] = false
    
    
    
    set_task(0.5, "task_check_dead_flag", vid)
    
}

Ale w tym drugim nie jestem pewnien, bo te wcięcia są jakoś dziwnie ustawione.


  • +
  • -
  • 1

#3 maksz100

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 02.10.2013 17:01

Paczki poprawione

 

Został:

 

Silnik, moc medyka


  • +
  • -
  • 0

#4 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 02.10.2013 19:33

Daj nowe errorlogi, najlepiej pełne i jakbyś mógł to zaznacz linijkę gdzie błąd.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych