Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Poprawna struktura?



  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Raku129

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 01.10.2013 17:48

Czy wszystko jest tu tak jak ma być ;d?

public CheckLVL(id)
{
    if(!is_user_connected(id))
    return PLUGIN_CONTINUE;

    new bool:zdobyl_poziom = false;
    static stats[8], body[8]
    get_user_stats(id, stats, body)
    
    if(zdobyl_poziom)
    {
        if(ranganum[id] < 52)
        {
            while(stats[0] >= rangaxp[ranganum[id]])
            {
                ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x01 Awansowales na^x03 %i^x01 poziom (^x04%s^x01)", ranganum[id], ranga[ranganum[id]]);
                zdobyl_poziom = true;
            }
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

Jak chce aby się dostawało coś od danego poziomu i się cały czas miało, to robię?

 

if(ranganum[id] >= 5)

?


  • +
  • -
  • 0

#2 Raku129

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 02.10.2013 20:22

Refresz, nie działa dobrze kod jednak ;d


  • +
  • -
  • 0

#3 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 02.10.2013 22:14

public CheckLVL(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
 
new bool:zdobyl_poziom = false,
new stats[8], body[8]
get_user_stats(id, stats, body)
 
if(ranganum[id] < 52)
{
while(stats[0] >= rangaxp[ranganum[id]])
{
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x01 Awansowales na^x03 %i^x01 poziom (^x04%s^x01)", ranganum[id], ranga[ranganum[id]]);
zdobyl_poziom = true
}
}
}
Trochę "zoptymalizowałem" kod.
Pytanie, w jaki sposób Ci nie działa ? Czy wiadomość się nie pokazuje czy może jakiś error w logach jest ?
I czy po określonej ilości zabójstw nie powinieneś zyskać +1 do zmiennej ranganum ? Jeżeli tak to dodaj ranganum[id]++ pod ColorChat.
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#4 Raku129

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 02.10.2013 22:16

Nie pokazuje tekstu.

To ++ mam gdzie indziej ;d

 

public test2(id)
{
    new target = pev(id, pev_iuser2);
    static stats[8], body[8]
    get_user_stats(id, stats, body)

    static tstats[8], tbody[8]
    get_user_stats(target, tstats, tbody)
    
    while(stats[0] >= rangaxp[ranganum[id]])
        ranganum[id]++

    CheckLVL(id);

    if(!is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;

    if(is_user_bot(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;

    if(!is_user_alive(id))
    {
    if(!target)
    return PLUGIN_CONTINUE;
            
    set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.17)
    show_hudmessage(id, "Poziom: %d^nDoswiadczenie: %d/%d^nRanga: %s^n", ranganum[target], tstats[0], rangaxp[ranganum[target]], ranga[ranganum[target]]);
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.17)
    show_hudmessage(id, "Poziom: %d^nDoswiadczenie: %d/%d^nRanga: %s^n", ranganum[id], stats[0], rangaxp[ranganum[id]], ranga[ranganum[id]]);

    return PLUGIN_CONTINUE;
}


Użytkownik Raku129 edytował ten post 02.10.2013 22:17

  • +
  • -
  • 0

#5 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.10.2013 11:53

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Scripting AMXXPytania

do

Scripting AMXXProblemy

#6 Raku129

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 06.10.2013 20:01

Z twoim kodem wyświetla błąd

symbol is assigned a value that is never used: "zdobyl_poziom"

 

 


  • +
  • -
  • 0

#7 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Online

Napisano 08.10.2013 07:31

 

Z twoim kodem wyświetla błąd

symbol is assigned a value that is never used: "zdobyl_poziom"

 

 

 

Zmienna zdobyl_poziom nie jest w użyciu,


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#8 Raku129

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 08.10.2013 20:08

To to ja wiem.

Ale w tym kodzie co radim użył, jest chyba użyta no nie?

Przecież to musi jakoś działać.


  • +
  • -
  • 0

#9 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2066
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 09.10.2013 14:56

W kodzie radima jest do wyrzucenia - taka jest prawda po prostu. Jest bezużyteczna skoro jej wartość jest tylko i wyłącznie zmieniana na true, a potem nie używana nigdzie indziej, to nie musisz z niej korzystać.


  • +
  • -
  • 0

#10 Raku129

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 09.10.2013 20:50

To wtedy nie będzie działać na say'u to że ktoś awansował.


  • +
  • -
  • 0

#11 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2066
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 10.10.2013 18:44

Wydaje mi się że nie rozumiesz scriptingu amxx, więc radzę udać się do działu Tutoriale, tak będzie najlepiej dla nas wszystkich ;)


  • +
  • -
  • 0

#12 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 10.10.2013 18:59

W kodzie radima jest do wyrzucenia - taka jest prawda po prostu. Jest bezużyteczna skoro jej wartość jest tylko i wyłącznie zmieniana na true, a potem nie używana nigdzie indziej, to nie musisz z niej korzystać.

Zostawiłem tą zmienną, gdyż była ona w jego pierwotnym kodzie i myślałem, że ją po prostu do czegoś użyje.

Checklvl:

Spoiler


test2

Spoiler

Użytkownik radim edytował ten post 10.10.2013 19:01

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych