Witam , szukam pluginów lub proszę żeby ktoś napisał ruletkę w której można wylosować adrenaline , exp , hp , kase , losowy granat . A ta ruletka jest za kase np kosztuje 6k
możliwość zapisania broni, żeby była opcja 3 "Zapisz broń" i po zrespieniu się automatycznie będzie się sama wybierała. Po wpisaniu /guns znowu będzie pojawiało menu broni. plugin w załączniku
i proszę o o usuniecie speeda z tego pluginu ![]()
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <gunxpmod>
new const TAG[] = "Sklepik"
new pCvarSkoki, pCvarSzybko, pCvarZycie
new Skoki[33], DodatkoweSkoki[33], Szybko[33]
new maxpl
public plugin_init() {
register_plugin("Sklep CTF'a", "1.0", "k4x4z5")
register_clcmd("say /sklep", "SklepCTF");
register_logevent("RestartGry", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
register_logevent("KoniecRundy", 2, "1=Round_End")
register_event("TextMsg", "RestartContin", "a", "2&#Game_C")
register_forward(FM_CmdStart, "RealStartCMD")
pCvarSzybko = register_cvar("ctf_sklep_speed", "610") // tu ustawiasz speeda.
pCvarSkoki = register_cvar("ctf_sklep_skoki", "2") // tu ustawiasz ilosc skokow.
pCvarZycie = register_cvar("ctf_sklep_zycie", "35") // tu ustawiasz ilosc hp.
maxpl = get_maxplayers()
}
public RestartContin() usun()
public KoniecRundy() usun()
public RestartGry() usun()
public usun() {
for(new i = 1; i <= maxpl; i ++) {
if(is_user_connected(i)) {
Szybko[i] = false
Skoki[i] = 1
DodatkoweSkoki[i] = false
}
}
}
public RealStartCMD(id, uc_handle, seed) {
if(is_user_alive(id)) {
if(Szybko[id]) fm_set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(pCvarSzybko))
if(DodatkoweSkoki[id]) {
new flagi = pev(id, pev_flags)
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flagi & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && Skoki[id]) {
Skoki[id]--
new Float:velocity[3]
pev(id, pev_velocity,velocity)
velocity[2] = random_float(265.0, 285.0)
set_pev(id, pev_velocity, velocity)
}
else if(flagi & FL_ONGROUND) Skoki[id] = get_pcvar_num(pCvarSkoki)
}
}
return 0
}
public SklepCTF(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
new menu = menu_create("\wSklep CTF","menu")
menu_additem(menu,"\yPodwojny skok \d[3500$]","1",0)
menu_additem(menu,"\yDodatkowe 15 expa \d[16000$]","2",0)
menu_additem(menu,"\ySzybsze bieganie \d[4000$]","3",0)
menu_additem(menu,"\yDodatkowe hp +25 \d[5000$]","4",0)
menu_additem(menu,"\yZestaw granatow \d[8000$]","5",0)
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_display(id,menu,0)
}
}
public menu(id, menu, item){
if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1 :{
if (cs_get_user_money(id) >= 3500){
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wlasnie kupiles %i skoki w powietrzu.", TAG, get_pcvar_num(pCvarSkoki))
Skoki[id] = get_pcvar_num(pCvarSkoki)
DodatkoweSkoki[id] = true
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 3500)
}
else
if (cs_get_user_money(id) < 3500){
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Nie masz wystarczajaco pieniedzy by to kupic.", TAG)
return 1
}
}
case 2 :{
if (cs_get_user_money(id) >= 16000){
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wlasnie kupiles 15 dodatkowego expa.", TAG)
set_user_xp(id, get_user_xp(id) + 15)
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 16000)
}
else
if (cs_get_user_money(id) < 16000){
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Nie masz wystarczajaco pieniedzy by to kupic.", TAG)
return 1
}
}
case 3 :{
if (cs_get_user_money(id) >= 4000){
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wlasnie kupiles szybsze bieganie.", TAG)
Szybko[id] = true
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 4000)
}
else
if (cs_get_user_money(id) < 4000){
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Nie masz wystarczajaco pieniedzy by to kupic.", TAG)
return 1
}
}
case 4 : {
if (cs_get_user_money(id) >= 5000){
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wlasnie kupiles %i dodatkowego HP.", TAG, get_pcvar_num(pCvarZycie))
fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(pCvarZycie))
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 5000)
}
else
if (cs_get_user_money(id) < 5000){
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Nie masz wystarczajaco pieniedzy by to kupic.", TAG)
return 1
}
}
case 5 : {
if (cs_get_user_money(id) >= 8000){
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wlasnie kupiles zestaw garantow.", TAG)
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade")
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 8000)
}
else
if (cs_get_user_money(id) < 8000){
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Nie masz wystarczajaco pieniedzy by to kupic.", TAG)
return 1
}
}
}
return 1
}
Załączone pliki
Użytkownik nekisek15 edytował ten post 29.09.2013 17:49


Dodatki SourceMod





gunxpmod.amxx








