Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ruletka , możliwość zapisania broni speed


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 nekisek15

    Życzliwy

  • Girl

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
  • Lokalizacja:Lubań
Offline

Napisano 29.09.2013 17:04

Witam , szukam pluginów lub proszę żeby ktoś napisał ruletkę w której można wylosować adrenaline , exp ,  hp , kase , losowy  granat . A ta ruletka jest za kase np kosztuje 6k

 

możliwość zapisania broni, żeby była opcja 3 "Zapisz broń" i po zrespieniu się automatycznie będzie się sama wybierała. Po wpisaniu /guns znowu będzie pojawiało menu broni. plugin w załączniku

 

i proszę o o usuniecie speeda z tego pluginu :P


    #include <amxmodx>
    #include <amxmisc>
    #include <cstrike>
    #include <colorchat>
    #include <fakemeta>
    #include <fakemeta_util>
    #include <gunxpmod>
     
    new const TAG[] = "Sklepik"
     
    new pCvarSkoki, pCvarSzybko, pCvarZycie
    new Skoki[33], DodatkoweSkoki[33], Szybko[33]
    new maxpl
     
    public plugin_init() {
            register_plugin("Sklep CTF'a", "1.0", "k4x4z5")
           
            register_clcmd("say /sklep", "SklepCTF");
           
            register_logevent("RestartGry", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
            register_logevent("KoniecRundy", 2, "1=Round_End")
            register_event("TextMsg", "RestartContin", "a", "2&#Game_C")
            register_forward(FM_CmdStart, "RealStartCMD")
           
            pCvarSzybko = register_cvar("ctf_sklep_speed", "610") // tu ustawiasz speeda.
            pCvarSkoki = register_cvar("ctf_sklep_skoki", "2") // tu ustawiasz ilosc skokow.
            pCvarZycie = register_cvar("ctf_sklep_zycie", "35") // tu ustawiasz ilosc hp.
           
            maxpl = get_maxplayers()
    }
    public RestartContin() usun()
    public KoniecRundy() usun()
    public RestartGry() usun()
    public usun() {
            for(new i = 1; i <= maxpl; i ++) {
                    if(is_user_connected(i)) {
                            Szybko[i] = false
                            Skoki[i] = 1
                            DodatkoweSkoki[i] = false
                    }
            }
    }
    public RealStartCMD(id, uc_handle, seed) {
            if(is_user_alive(id)) {
                    if(Szybko[id]) fm_set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(pCvarSzybko))
                    if(DodatkoweSkoki[id]) {
                            new flagi = pev(id, pev_flags)
                            if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flagi & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && Skoki[id]) {
                                    Skoki[id]--
                                    new Float:velocity[3]
                                    pev(id, pev_velocity,velocity)
                                    velocity[2] = random_float(265.0, 285.0)
                                    set_pev(id, pev_velocity, velocity)
                            }
                            else if(flagi & FL_ONGROUND) Skoki[id] = get_pcvar_num(pCvarSkoki)
                            }
            }
            return 0
    }
    public SklepCTF(id)
    {
            if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
            {              
                    new menu = menu_create("\wSklep CTF","menu")
                    menu_additem(menu,"\yPodwojny skok \d[3500$]","1",0)
                    menu_additem(menu,"\yDodatkowe 15 expa \d[16000$]","2",0)
                    menu_additem(menu,"\ySzybsze bieganie \d[4000$]","3",0)
                    menu_additem(menu,"\yDodatkowe hp +25 \d[5000$]","4",0)
                    menu_additem(menu,"\yZestaw granatow \d[8000$]","5",0)
                   
                    menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
                    menu_display(id,menu,0)
            }
    }
    public menu(id, menu, item){
            if(item==MENU_EXIT)
            {
                    menu_destroy(menu)
                    return PLUGIN_HANDLED;
            }
            new data[6], iName[64]
            new access, callback
            menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
            new key = str_to_num(data)
            switch(key)
            {
                    case 1 :{
                            if (cs_get_user_money(id) >= 3500){
                                    ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wlasnie kupiles %i skoki w powietrzu.", TAG, get_pcvar_num(pCvarSkoki))
                                    Skoki[id] = get_pcvar_num(pCvarSkoki)
                                    DodatkoweSkoki[id] = true
                                    cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 3500)
                            }
                            else
                                    if (cs_get_user_money(id) < 3500){
                                    ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Nie masz wystarczajaco pieniedzy by to kupic.", TAG)
                                    return 1
                            }
                    }
                    case 2 :{
                            if (cs_get_user_money(id) >= 16000){
                                    ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wlasnie kupiles 15 dodatkowego expa.", TAG)
                                    set_user_xp(id, get_user_xp(id) + 15)
                                    cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 16000)
                            }
                            else
                                    if (cs_get_user_money(id) < 16000){
                                    ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Nie masz wystarczajaco pieniedzy by to kupic.", TAG)
                                    return 1
                            }
                    }
                    case 3 :{
                            if (cs_get_user_money(id) >= 4000){
                                    ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wlasnie kupiles szybsze bieganie.", TAG)
                                    Szybko[id] = true
                                    cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 4000)
                            }
                            else
                                    if (cs_get_user_money(id) < 4000){
                                    ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Nie masz wystarczajaco pieniedzy by to kupic.", TAG)
                                    return 1
                            }
                    }
                    case 4 : {
                            if (cs_get_user_money(id) >= 5000){
                                    ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wlasnie kupiles %i dodatkowego HP.", TAG, get_pcvar_num(pCvarZycie))
                                    fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(pCvarZycie))
                                    cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 5000)
                            }
                            else
                                    if (cs_get_user_money(id) < 5000){
                                    ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Nie masz wystarczajaco pieniedzy by to kupic.", TAG)
                                    return 1
                            }
                    }
                    case 5 : {
                            if (cs_get_user_money(id) >= 8000){
                                    ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wlasnie kupiles zestaw garantow.", TAG)
                                    fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
                                    fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
                                    fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
                                    fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade")
                                    cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 8000)
                            }
                            else
                                    if (cs_get_user_money(id) < 8000){
                                    ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Nie masz wystarczajaco pieniedzy by to kupic.", TAG)
                                    return 1
                            }
                    }
            }
            return 1
    }



Załączone pliki


Użytkownik nekisek15 edytował ten post 29.09.2013 17:49

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych