Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Piorun Zeusa Jako MOC++++


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Uqane

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:RVK
Offline

Napisano 26.09.2013 21:10

witam potrzebuje 

 

Piorun Zeusa  http://amxx.pl/topic...m-piorun-zeusa/

 

Zrobiony na moc Klasy,

 

oraz jezeli ktos sie tego podejmie to takze prosilbym o wskazanie miejsca w ktorym moge wgrac wlasny wyglad pioruna [czy czego będę chcial] :]

 

Pozdrawiam

 

 

dodam takze ze prosilbym zeby piorun moglbyc uzyty na Knife+ Reload co 8 sec


Użytkownik Uqane edytował ten post 26.09.2013 21:12

  • +
  • -
  • 0

#2 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 26.09.2013 21:13

if (piorun_zeusa[attacker_id] &--#62;0 && (random_num(1, piorun_zeusa[attacker_id]) == 1) || player_class[attacker_id] == Mag && (random_num(1, 6) == 1)))

 

Powinno działać.


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#3 Uqane

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:RVK
Offline

Napisano 26.09.2013 21:51

mam juz if'a czyli teraz rposze o kod do tego co mam wstawic zeby tylko moc byla na serwerze  wiec musze zrobic nowa zmienna

 new piorun_zeusa[33] = 1 

 

dodatkowo pewnie musze dodac

 public add_bonus_piorun(attacker_id,id)

{
if (piorun_zeusa[attacker_id] &--#62;0 && (random_num(1, piorun_zeusa[attacker_id]) == 1))
{
        new Float:fl_Origin[3]
        pev(id, pev_origin, fl_Origin)    
if(cs_get_user_team(attacker_id) == cs_get_user_team(id))
return HAM_IGNORED

set_pev
(id, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0}) // stop motion
set_pev(id, pev_maxspeed, 5.0) // prevent from moving

thunder_effects(fl_Origin)
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id, attacker_id, attacker_id, 40.0, 1);
}
return PLUGIN_HANDLED
}
thunder_effects(Float:fl_Origin[3])
{
    new Float:fX = fl_Origin[0], Float:fY = fl_Origin[1], Float:fZ = fl_Origin[2]



    // Beam effect between two points
    engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, fl_Origin, 0)
    write_byte(TE_BEAMPOINTS)        // 0
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX + 150.0)    // start position
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY + 150.0)
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ + 800.0)
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX)    // end position
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY)
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ)
    write_short(sprite_lgt)    // sprite index
    write_byte(1)                    // starting frame
    write_byte(15)                    // frame rate in 0.1's
    write_byte(10)                    // life in 0.1's
    write_byte(80)                    // line width in 0.1's
    write_byte(30)                    // noise amplitude in 0.01's
    write_byte(255)                    // red
    write_byte(255)                    // green
    write_byte(255)                    // blue
    write_byte(255)                    // brightness
    write_byte(200)                    // scroll speed in 0.1's
    message_end()

    // Sparks
    message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY)
    write_byte(TE_SPARKS)            // 9
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX)    // position
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY)
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ + 10.0)
    message_end()

    // Smoke
    engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, fl_Origin, 0)
    write_byte(TE_SMOKE)            // 5
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX)    // position
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY)
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ + 10.0)
    write_short(sprite_smoke)        // sprite index
    write_byte(10)                    // scale in 0.1's
    write_byte(10)                    // framerate
    message_end()
    
    
// Blood
    engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, fl_Origin, 0)
    write_byte(TE_LAVASPLASH)        // 10
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX)    // position
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY)
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ + 12.0)
    message_end()




} 

 

oraz  

 #include <hamsandwich> 

 

 

 

jak ktos moze niech powie mi czy to by dzialalo a jezeli nie to co powinienem gdzie wstawic [dopiero sie ucze wiec sory ze tak sie dopytuje  i stwarzam problemy w miejscu w ktorym nie powinno byc problemow :P] pozdrawiam


  • +
  • -
  • 0

#4 FarGoosiek

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:180
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 18.10.2013 13:15

ta funkcja którą dałeś wywoływuje piorun przy zadaniu obrażeń :) a jeżeli chcesz żeby robiło to na nożu co x sekund wyciągnij kod z Diablo by Onyke :) on tam taki bajer miał :)

 

@edit

    write_byte(255)                    // red
    write_byte(255)                    // green
    write_byte(255)                    // blue

tu możesz zmienić kolor pioriuna :)


Użytkownik FarGoosiek edytował ten post 18.10.2013 13:26

  • +
  • -
  • 0

I love street workout <3 


#5 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 19.10.2013 02:17

wklej to na koniec sma

 

public add_bonus_piorun(attacker_id,id)
{
if(player_class[id] == nazwa klasy > 0 && (random_num(1, piorun_zeusa[attacker_id]) == 1))
{
new Float:fl_Origin[3]
pev(id, pev_origin, fl_Origin) 
if(cs_get_user_team(attacker_id) == cs_get_user_team(id))
return HAM_IGNORED


set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0}) // stop motion
set_pev(id, pev_maxspeed, 5.0) // prevent from moving


thunder_effects(fl_Origin)
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id, attacker_id, attacker_id, 40.0, 1);
}
return PLUGIN_HANDLED
}
thunder_effects(Float:fl_Origin[3]) {
new Float:fX = fl_Origin[0], Float:fY = fl_Origin[1], Float:fZ = fl_Origin[2]






// Beam effect between two points
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, fl_Origin, 0)
write_byte(TE_BEAMPOINTS) // 0
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX + 150.0) // start position
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY + 150.0)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ + 800.0)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX) // end position
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ)
write_short(sprite_lgt) // sprite index
write_byte(1) // starting frame
write_byte(15) // frame rate in 0.1's
write_byte(10) // life in 0.1's
write_byte(80) // line width in 0.1's
write_byte(30) // noise amplitude in 0.01's
write_byte(255) // red
write_byte(255) // green
write_byte(255) // blue
write_byte(255) // brightness
write_byte(200) // scroll speed in 0.1's
message_end()


// Sparks
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_SPARKS) // 9
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX) // position
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ + 10.0)
message_end()


// Smoke
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, fl_Origin, 0)
write_byte(TE_SMOKE) // 5
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX) // position
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ + 10.0)
write_short(sprite_smoke) // sprite index
write_byte(10) // scale in 0.1's
write_byte(10) // framerate
message_end()


// Blood
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, fl_Origin, 0)
write_byte(TE_LAVASPLASH) // 10
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX) // position
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ + 12.0)
message_end()




}

a zamiast nazwa klasy wpisz swoją, a resztę zrób według poradnika

 


  • +
  • -
  • 0

#6 FarGoosiek

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:180
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 20.10.2013 17:48

ale on chce żeby klasa na nożu po naciśnieciu R uderzała z pioruna :D a nie żeby piorun walił podczas zadawania dmg -.- :D


  • +
  • -
  • 0

I love street workout <3 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych