Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Piorun Zeusa Jako MOC++++


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Uqane

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:10
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:RVK
Offline

Napisano 26.09.2013 21:10

witam potrzebuje 

 

Piorun Zeusa  http://amxx.pl/topic...m-piorun-zeusa/

 

Zrobiony na moc Klasy,

 

oraz jezeli ktos sie tego podejmie to takze prosilbym o wskazanie miejsca w ktorym moge wgrac wlasny wyglad pioruna [czy czego będę chcial] :]

 

Pozdrawiam

 

 

dodam takze ze prosilbym zeby piorun moglbyc uzyty na Knife+ Reload co 8 sec


Użytkownik Uqane edytował ten post 26.09.2013 21:12

  • +
  • -
  • 0

#2 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 26.09.2013 21:13

if (piorun_zeusa[attacker_id] &--#62;0 && (random_num(1, piorun_zeusa[attacker_id]) == 1) || player_class[attacker_id] == Mag && (random_num(1, 6) == 1)))

 

Powinno działać.


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#3 Uqane

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:10
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:RVK
Offline

Napisano 26.09.2013 21:51

mam juz if'a czyli teraz rposze o kod do tego co mam wstawic zeby tylko moc byla na serwerze  wiec musze zrobic nowa zmienna

 new piorun_zeusa[33] = 1 

 

dodatkowo pewnie musze dodac

 public add_bonus_piorun(attacker_id,id)

{
if (piorun_zeusa[attacker_id] &--#62;0 && (random_num(1, piorun_zeusa[attacker_id]) == 1))
{
        new Float:fl_Origin[3]
        pev(id, pev_origin, fl_Origin)    
if(cs_get_user_team(attacker_id) == cs_get_user_team(id))
return HAM_IGNORED

set_pev
(id, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0}) // stop motion
set_pev(id, pev_maxspeed, 5.0) // prevent from moving

thunder_effects(fl_Origin)
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id, attacker_id, attacker_id, 40.0, 1);
}
return PLUGIN_HANDLED
}
thunder_effects(Float:fl_Origin[3])
{
    new Float:fX = fl_Origin[0], Float:fY = fl_Origin[1], Float:fZ = fl_Origin[2]



    // Beam effect between two points
    engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, fl_Origin, 0)
    write_byte(TE_BEAMPOINTS)        // 0
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX + 150.0)    // start position
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY + 150.0)
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ + 800.0)
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX)    // end position
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY)
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ)
    write_short(sprite_lgt)    // sprite index
    write_byte(1)                    // starting frame
    write_byte(15)                    // frame rate in 0.1's
    write_byte(10)                    // life in 0.1's
    write_byte(80)                    // line width in 0.1's
    write_byte(30)                    // noise amplitude in 0.01's
    write_byte(255)                    // red
    write_byte(255)                    // green
    write_byte(255)                    // blue
    write_byte(255)                    // brightness
    write_byte(200)                    // scroll speed in 0.1's
    message_end()

    // Sparks
    message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY)
    write_byte(TE_SPARKS)            // 9
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX)    // position
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY)
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ + 10.0)
    message_end()

    // Smoke
    engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, fl_Origin, 0)
    write_byte(TE_SMOKE)            // 5
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX)    // position
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY)
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ + 10.0)
    write_short(sprite_smoke)        // sprite index
    write_byte(10)                    // scale in 0.1's
    write_byte(10)                    // framerate
    message_end()
    
    
// Blood
    engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, fl_Origin, 0)
    write_byte(TE_LAVASPLASH)        // 10
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX)    // position
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY)
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ + 12.0)
    message_end()




} 

 

oraz  

 #include <hamsandwich> 

 

 

 

jak ktos moze niech powie mi czy to by dzialalo a jezeli nie to co powinienem gdzie wstawic [dopiero sie ucze wiec sory ze tak sie dopytuje  i stwarzam problemy w miejscu w ktorym nie powinno byc problemow :P] pozdrawiam


  • +
  • -
  • 0

#4 FarGoosiek

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:170
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 18.10.2013 13:15

ta funkcja którą dałeś wywoływuje piorun przy zadaniu obrażeń :) a jeżeli chcesz żeby robiło to na nożu co x sekund wyciągnij kod z Diablo by Onyke :) on tam taki bajer miał :)

 

@edit

    write_byte(255)                    // red
    write_byte(255)                    // green
    write_byte(255)                    // blue

tu możesz zmienić kolor pioriuna :)


Użytkownik FarGoosiek edytował ten post 18.10.2013 13:26

  • +
  • -
  • 0

I love street workout <3 


#5 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 19.10.2013 02:17

wklej to na koniec sma

 

public add_bonus_piorun(attacker_id,id)
{
if(player_class[id] == nazwa klasy > 0 && (random_num(1, piorun_zeusa[attacker_id]) == 1))
{
new Float:fl_Origin[3]
pev(id, pev_origin, fl_Origin) 
if(cs_get_user_team(attacker_id) == cs_get_user_team(id))
return HAM_IGNORED


set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0}) // stop motion
set_pev(id, pev_maxspeed, 5.0) // prevent from moving


thunder_effects(fl_Origin)
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id, attacker_id, attacker_id, 40.0, 1);
}
return PLUGIN_HANDLED
}
thunder_effects(Float:fl_Origin[3]) {
new Float:fX = fl_Origin[0], Float:fY = fl_Origin[1], Float:fZ = fl_Origin[2]






// Beam effect between two points
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, fl_Origin, 0)
write_byte(TE_BEAMPOINTS) // 0
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX + 150.0) // start position
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY + 150.0)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ + 800.0)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX) // end position
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ)
write_short(sprite_lgt) // sprite index
write_byte(1) // starting frame
write_byte(15) // frame rate in 0.1's
write_byte(10) // life in 0.1's
write_byte(80) // line width in 0.1's
write_byte(30) // noise amplitude in 0.01's
write_byte(255) // red
write_byte(255) // green
write_byte(255) // blue
write_byte(255) // brightness
write_byte(200) // scroll speed in 0.1's
message_end()


// Sparks
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_SPARKS) // 9
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX) // position
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ + 10.0)
message_end()


// Smoke
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, fl_Origin, 0)
write_byte(TE_SMOKE) // 5
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX) // position
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ + 10.0)
write_short(sprite_smoke) // sprite index
write_byte(10) // scale in 0.1's
write_byte(10) // framerate
message_end()


// Blood
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, fl_Origin, 0)
write_byte(TE_LAVASPLASH) // 10
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX) // position
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ + 12.0)
message_end()




}

a zamiast nazwa klasy wpisz swoją, a resztę zrób według poradnika

 


  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#6 FarGoosiek

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:170
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 20.10.2013 17:48

ale on chce żeby klasa na nożu po naciśnieciu R uderzała z pioruna :D a nie żeby piorun walił podczas zadawania dmg -.- :D


  • +
  • -
  • 0

I love street workout <3 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych