Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Perk

Przerobienie itemu cod nowy na cod starychciałbym aby ktoś pomógł mi przerobić item z nowego codmoda do silnika starego

perk

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 NexusLaMeR

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 26.09.2013 19:56

Spoiler

 
chciałbym aby ktoś pomógł mi to przerobić na starego CodModa, z resztą itemów jakie chce zrobić u siebie poradzę sobie sam pomagając sobie wzorem jeżeli oczywiście mi ktoś pomoże.
 
Nie jestem całkowicie ciemny jednak nie chcę tu pisać w poście do czego sam doszedłem problem mam głownie w miejscach 

 

1 public TakeDamage

 

2 public fw_SetModel(entity, model[]) nie wiem czy  w starym silniku codmoda będą działały te funkcje typu 

new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!ma_perk[entityowner])   tu czy będzie działać entityowner
return FMRES_IGNORED; a to widzę pierwszy raz

 

3 public CurWeapon(id)

 

 w starym silniku mam to 

public CurWeapon(id)
{
if(freezetime || !klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

new weapon = read_data(2);

UstawSzybkosc(id);

if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;
return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

 

i nie wiem jak to połączyć oraz czy zastąpić dokładnie if(ma_perk[id]) czy może tym if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 30) ?

 

a może ktoś po prostu napisze mi wszystko jako osobny kod tak jak tu z wyszkoleniem sanitarnym jest czyli kod typu

 

public WyszkolenieSanitarne(id)
{
id -= ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != 16)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_task(3.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new health = get_user_health(id);
new new_health = (health+50<maksymalne_zdrowie_gracza[id])?health+50:maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, new_health);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Szczerze na tego typu rozwiązaniu by mi zależało aby było to napisane jako osobna funkcja

 

tylko pytanie czy wtedy tarcza SWAT będzie działać przeciw temu itemowi ile i to będzie szło zdefiniować bo definiowałem to już na nowym codmodzie gdzie do każdego pluginu i klasy osobno trzeba było dopisać odporność traczy SWAT na umiejętności.


Użytkownik NexusLaMeR edytował ten post 26.09.2013 20:24






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych