Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

brak expa [5.9L]BRAK EXPA


Najlepsza odpowiedź Uqane, 25.09.2013 15:30

ROZWIAZANIE !

 

w .sma

 

zmieniacie

 

if(player_xp[id]+amount!=0 && get_playersnum()>1){

 

na

 if(player_xp[id]+amount!=0 && get_playersnum()>0){

 

czyli ze exp bedzie dzialal od 0 graczy na serwie a nie jednego przynajmniej ja tak to rozumiem

 

ale dziala wiec to sie liczy

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Uqane

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:10
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:RVK
Offline

Napisano 24.09.2013 21:17

witam mam problem z 5.9l juz troche zmodifikowanym [dodalem pare rzeczy prefixy  oraz powiadomienie jak ktos wbije lvl [od momentu dodania tego drugiego exp nie leci] 

 

to jest sma jezeli potrzebne jezeli nie to napiszcie co powinienem podrzucic ;]

 

 

 

 

Pozdrawiam uqane

 

 

 

 

Juz zmienialem baze sql etc pare razy nadal nic.

 

Dodam takze ze po zainstalowaniu ostatniego "pluginu" tez mialem problem z /klasa ale po paru minutach i paru zmianach bazy sql  /klasa zaczela dzialac

Załączone pliki


Użytkownik Uqane edytował ten post 24.09.2013 21:21

  • +
  • -
  • 0

#2 Uqane

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:10
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:RVK
Offline

Napisano 24.09.2013 21:55

witam mam problem z 5.9l juz troche zmodifikowanym [dodalem pare rzeczy prefixy  oraz powiadomienie jak ktos wbije lvl [od momentu dodania tego drugiego exp nie leci] 

 

to jest sma jezeli potrzebne jezeli nie to napiszcie co powinienem podrzucic ;]

 

 

 

 

Pozdrawiam uqane

 

 

 

 

Juz zmienialem baze sql etc pare razy nadal nic.

 

Dodam takze ze po zainstalowaniu ostatniego "pluginu" tez mialem problem z /klasa ale po paru minutach i paru zmianach bazy sql  /klasa zaczela dzialac

 

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

 

DOdam takze ze komenda amx_giveexp "nazwa" "wartosc"  takze nie zmienia mojego expa jak bylo 0% tak jest 0%

 


  • +
  • -
  • 0

#3 Uqane

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:10
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:RVK
Offline

Napisano 24.09.2013 22:46

 

witam mam problem z 5.9l juz troche zmodifikowanym [dodalem pare rzeczy prefixy  oraz powiadomienie jak ktos wbije lvl [od momentu dodania tego drugiego exp nie leci] 

 

to jest sma jezeli potrzebne jezeli nie to napiszcie co powinienem podrzucic ;]

 

 

 

 

Pozdrawiam uqane

 

 

 

 

Juz zmienialem baze sql etc pare razy nadal nic.

 

Dodam takze ze po zainstalowaniu ostatniego "pluginu" tez mialem problem z /klasa ale po paru minutach i paru zmianach bazy sql  /klasa zaczela dzialac

 

^^^ ^^^ ^^^ ^^^ ^^^ ^^^ ^^^ ^^^ ^^^ ^^^ ^^

 

DOdam takze ze komenda amx_giveexp "nazwa" "wartosc"  takze nie zmienia mojego expa jak bylo 0% tak jest 0%

 

 

 

Oczywiscie juz edytowac nie mozna, ale pomyslalem ze blad moze tkwic tutaj

 

 

public Give_Xp(id,amount)
{
if(player_class_lvl[id][player_class[id]]==player_lvl[id])
{
if(player_xp[id]+amount!= && get_playersnum()>1){
player_xp[id]+=amount
if (player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id]])
{
player_lvl[id]+=1
player_point[id]+=2
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])  
client_cmd(id, "mp3 play sound/diablo/lvlup")
new name[32];
get_user_name(id, name, 31);
new CsTeams:user_team = cs_get_user_team(id);
ColorChat(0, user_team == CS_TEAM_T ? RED : user_team == CS_TEAM_CT ? BLUE : GREY, "%s^x01 awansowal na^x03 %i^x01 level (^x04%s^x01)", name, player_lvl[id], Race[player_class[id]]);
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}

 

 


Użytkownik Uqane edytował ten post 24.09.2013 22:49

  • +
  • -
  • 0

#4 Uqane

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:10
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:RVK
Offline

Napisano 25.09.2013 00:09

 

 

witam mam problem z 5.9l juz troche zmodifikowanym [dodalem pare rzeczy prefixy  oraz powiadomienie jak ktos wbije lvl [od momentu dodania tego drugiego exp nie leci] 

 

to jest sma jezeli potrzebne jezeli nie to napiszcie co powinienem podrzucic ;]

 

 

 

 

Pozdrawiam uqane

 

 

 

 

Juz zmienialem baze sql etc pare razy nadal nic.

 

Dodam takze ze po zainstalowaniu ostatniego "pluginu" tez mialem problem z /klasa ale po paru minutach i paru zmianach bazy sql  /klasa zaczela dzialac

 

^^^ ^^^ ^^^ ^^^ ^^^ ^^^ ^^^ ^^^ ^^^ ^^^ ^^

 

DOdam takze ze komenda amx_giveexp "nazwa" "wartosc"  takze nie zmienia mojego expa jak bylo 0% tak jest 0%

 

 

 

Oczywiscie juz edytowac nie mozna, ale pomyslalem ze blad moze tkwic tutaj

 

 

public Give_Xp(id,amount)
{
if(player_class_lvl[id][player_class[id]]==player_lvl[id])
{
if(player_xp[id]+amount!= && get_playersnum()>1){
player_xp[id]+=amount
if (player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id]])
{
player_lvl[id]+=1
player_point[id]+=2
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])  
client_cmd(id, "mp3 play sound/diablo/lvlup")
new name[32];
get_user_name(id, name, 31);
new CsTeams:user_team = cs_get_user_team(id);
ColorChat(0, user_team == CS_TEAM_T ? RED : user_team == CS_TEAM_CT ? BLUE : GREY, "%s^x01 awansowal na^x03 %i^x01 level (^x04%s^x01)", name, player_lvl[id], Race[player_class[id]]);
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}

 

 

 

 

 

 

 

Po wrzuceniu nowego amx'a nadal to samo zmienialem juz baze sql w ch*j razy ale to w niej musi byc problem a moim problemem jest niewiedza jak taki problem naprawic niech ktos mi wrzuci jakis pordanik jak dobrze skonfigurowac baze sql na pukawce pod diablo [wczesniej dzialalo wszystko dobrze tylko dzis sie cos spieprzylo a ten problem mnie dobija bo jak tego nie zrobie to nic nie zrobie wiec siedze juz troche nad tym i nie mam zadnego pomysly wiec sie tym  bawie ale jakos nic z tego nie wyszlo...


Użytkownik Uqane edytował ten post 25.09.2013 00:10

  • +
  • -
  • 0

#5 Uqane

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:10
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:RVK
Offline

Napisano 25.09.2013 15:30   Najlepsza odpowiedź

ROZWIAZANIE !

 

w .sma

 

zmieniacie

 

if(player_xp[id]+amount!=0 && get_playersnum()>1){

 

na

 if(player_xp[id]+amount!=0 && get_playersnum()>0){

 

czyli ze exp bedzie dzialal od 0 graczy na serwie a nie jednego przynajmniej ja tak to rozumiem

 

ale dziala wiec to sie liczy


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych