Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z COD MOD [Host_Error]


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 ToxicBDG

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 23.09.2013 16:51

Witam. Otóż przy kompilacji wszystko jest ok, wywala tylko te warningi:

cod.sma(1148) : warning 217: loose indentation
cod.sma(1195) : warning 217: loose indentation
cod.sma(1196) : warning 217: loose indentation
cod.sma(1237) : warning 217: loose indentation
cod.sma(1713) : warning 217: loose indentation
cod.sma(1867) : warning 217: loose indentation
cod.sma(1958) : warning 217: loose indentation
cod.sma(1966) : warning 217: loose indentation
cod.sma(2233) : warning 217: loose indentation
cod.sma(2260) : warning 217: loose indentation
cod.sma(2264) : warning 217: loose indentation
cod.sma(2814) : warning 217: loose indentation
cod.sma(2816) : warning 217: loose indentation

i po jakimś czasie serwer się crashuje, w konsoli wyskakuje

FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: PF_MessageEnd_I:  Refusing to send user message SayText of 194 bytes to client, user message size limit is 192 bytes

Prosiłbym o pomoc. SMA w załączniku

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 NexusLaMeR

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 24.09.2013 09:22

194 bytes to client, user message size limit is 192 bytes

 

jak byk ci piszę że tekts w silniku zawiera za dużo znaków czyli któraś z wiadomości w hudzie\czacie generowana przez silnik jest za długa i dlatego wywala serwer.

 

co do loose indentation gdzieś po prostu naias jest przesunięty ale to nie groźne, jeżeli cię jednak to denerwuje możesz ogarnąć to w ten sposób iż popatrzysz na kod ja podam ci przykład

 

 

{
bla bla bla ( tu jest wszystko dobrze ponieważ instrukcja zaczyna się równo z nawiasem i kończy równo z nawiasem czyli w 1 lini pionowej )
  {
bla bla bla ( natomiast tu funkcja zaczyna się przed nawiasami w lini pionowej i w tym miejscu kompilator wyrzuci ci błąd loose indentation )

  }
}






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych