Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ochrona na spawnie nie działa


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 GrYFFFF

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:89
  • Imię:sasa
  • Lokalizacja:sasasa
Offline

Napisano 21.09.2013 11:01

Oto sma mecze się od 2 godzin i nie mam pojęcia dlaczego ochrona trwa cały czas 5 sekund a nie 2 lub 3 ! Pomocy! serwer to gungame

 

#include <amxmodx>

#include <fun>

new g_cvarHPBonus, g_cvarMaxHP, g_cvarPrefix;

public plugin_init(  )

{

        register_plugin( "HP Bonus", "1.0", "frN" );

       

        register_event( "DeathMsg", "onDeath", "a" );

       

        g_cvarHPBonus = register_cvar( "amx_hp_bonus", "5" );

        g_cvarMaxHP = register_cvar( "amx_hp_max", "125" );

        g_cvarPrefix = register_cvar( "amx_hp_prefix", "Nazwa sieci" );

}

 

public onDeath(  )

{

  new iKiller = read_data( 1 );

  new iVictim = read_data( 2 );

 

  new vName[ 32 ];

  new szPrefix[ 32 ];

 

  get_user_name( iVictim, vName, 31 );

  get_pcvar_string( g_cvarPrefix, szPrefix, 31 );

 

  if( iVictim != iKiller )

  {

    new health = get_user_health( iKiller );

    new hpbonus = get_pcvar_num( g_cvarHPBonus );

    new nhealth = health+hpbonus;

    if( is_user_alive( iKiller ) )

    {

      if( nhealth < get_pcvar_num( g_cvarMaxHP )  )

      {

        set_user_health( iKiller, nhealth );

      }

      else if( nhealth >= get_pcvar_num( g_cvarMaxHP )  )

      {

        set_user_health( iKiller, get_pcvar_num( g_cvarMaxHP ) );

      }

      client_print(iKiller, print_chat, "[%s] Dostales %d HP za zabicie gracza: %s", szPrefix, hpbonus, vName);

    }

  }

}

 

 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 CraZzy

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:120
  • GG:
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Trn
Offline

Napisano 21.09.2013 11:10

Podaj gungame.cfg


  • +
  • -
  • 0

#3 GrYFFFF

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:89
  • Imię:sasa
  • Lokalizacja:sasasa
Offline

Napisano 21.09.2013 11:33

// GunGame AMXX 2.13
 
// basic cvars
gg_enabled 1
gg_vote_setting 2
gg_vote_custom ""
gg_changelevel_custom ""
gg_map_setup "mp_timelimit 45; mp_winlimit 0; sv_alltalk 0; mp_chattime 10; mp_c4timer 25"
gg_endmap_setup ""
gg_join_msg 1
gg_messages 1
gg_save_temp 300
gg_status_display 1
gg_map_iterations 1
gg_ignore_bots 0
gg_block_equips 2
gg_leader_display 1
gg_leader_display_x -1.0
gg_leader_display_y 0.0
gg_allow_changeteam 2
gg_disable_money 1
gg_winner_motd 1
gg_afk_protection 0
gg_top10_ppp 8
 
// autovote cvars
gg_autovote_mode 0
gg_autovote_rounds 1
gg_autovote_delay 8.0
gg_autovote_ratio 0.51
gg_autovote_time 10.0
 
// stats cvars
gg_stats_file "gungame.stats" // not used with SQL
gg_stats_streak_file "gungame.streaks" // not used with SQL
gg_stats_ip 0
gg_stats_prune 2592000
gg_stats_mode 2
gg_stats_split 0
gg_stats_winbonus 1.5
 
// SQL-only cvars
//gg_sql_host "localhost"
//gg_sql_user "root"
//gg_sql_pass ""
//gg_sql_db "gungame"
//gg_sql_table "gg_stats"
//gg_sql_streak_table "gg_streaks"
//gg_sql_winmotd_table "gg_winmotd"
 
// deathmatch cvars
gg_dm 1
gg_dm_sp_time 1.0
gg_dm_sp_mode 1
gg_dm_spawn_random 2
gg_dm_start_random 1
gg_dm_spawn_delay 3.0
gg_dm_spawn_afterplant 1
gg_dm_corpses 1
gg_dm_countdown 2
 
// objective cvars
gg_block_objectives 0
gg_bomb_defuse_lvl 1
gg_host_touch_reward 2
gg_host_rescue_reward 2
gg_host_kill_reward 1
gg_host_kill_penalty 1
 
// teamplay cvars
gg_teamplay 1
gg_teamplay_knife_mod 0.33
gg_teamplay_nade_mod 0.50
gg_teamplay_timeratio 1
 
// gameplay cvars
gg_ff_auto 1
gg_weapon_order "glock18,elite,fiveseven,p228,usp,deagle,m3,xm1014,tmp,mac10,mp5navy,ump45,p90,galil,famas,sg550,ak47,scout,m4a1,awp,g3sg1,sg552,aug,m249,hegrenade,knife"
gg_max_lvl 3
gg_triple_on 0
gg_turbo 1
gg_knife_pro 1
gg_knife_elite 0
gg_suicide_penalty 1
gg_worldspawn_suicide 1
gg_pickup_others 0
gg_handicap_on 1
gg_top10_handicap 1
gg_warmup_timer_setting 0
gg_warmup_weapon "knife"
gg_warmup_multi 0
gg_nade_glock 1
gg_nade_smoke 0
gg_nade_flash 0
gg_extra_nades 1
gg_nade_refresh 5.0
gg_kills_per_lvl 2
gg_kills_botmod 1.0
gg_give_armor 100
gg_give_helmet 1
gg_ammo_amount 200
gg_refill_on_kill 1
gg_tk_penalty 1
gg_awp_oneshot 1
gg_bots_skipnade 0
gg_bots_knifeable 1
 
// sound cvars
gg_sound_levelup "sound/gungame/gg_levelup.wav"
gg_sound_leveldown "sound/ambience/xtal_down1(e70)"
gg_sound_levelsteal "sound/turret/tu_die.wav"
gg_sound_nade "sound/gungame/gg_nade_level.wav"
gg_sound_knife "sound/gungame/gg_knife_level.wav"
gg_sound_welcome "sound/gungame/gg_welcome.wav"
gg_sound_triple "sound/gungame/gg_triple.wav"
gg_sound_winner "media/Half-Life03.mp3;media/Half-Life08.mp3;media/Half-Life11.mp3;media/Half-Life17.mp3"
gg_sound_takenlead "sound/gungame/gg_takenlead.wav"
gg_sound_tiedlead "sound/gungame/gg_tiedlead.wav"
gg_sound_lostlead "sound/gungame/gg_lostlead.wav"
gg_lead_sounds 0.9
 
// random weapon order cvars (leave blank to disable)
gg_weapon_order1 ""
gg_weapon_order2 ""
gg_weapon_order3 ""
gg_weapon_order4 ""
gg_weapon_order5 ""
gg_weapon_order6 ""
gg_weapon_order7 ""
gg_weapon_order8 ""
gg_weapon_order9 ""
gg_weapon_order10 ""
 
// valid weapon names for gg_weapon_order:
//
// ak47, aug, awp, deagle, elite, famas, fiveseven, g3sg1, galil, glock18, hegrenade, knife,
// m249, m3, m4a1, mac10, mp5navy, p228, p90, scout, sg550, sg552, tmp, ump45, usp, xm1014

  • +
  • -
  • 0

#4 GrYFFFF

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:89
  • Imię:sasa
  • Lokalizacja:sasasa
Offline

Napisano 25.09.2013 21:44

Odświeżam !


  • +
  • -
  • 0

#5 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 25.09.2013 21:54

btw to na pewno ten plugin co daje nieśmiertelność ???


  • +
  • -
  • 0

#6 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 122
Zaawansowany

  • Postów:469
  • GG:
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 25.09.2013 22:23

Gungame ma w sobie tę opcję, za to odpowiada ten cvar:

gg_dm_spawn_delay

W Twoim kodzie widzę jest ustawiony na 3.

 

Hmm, wejdź na server i wpisz:

amx_cvar gg_dm_spawn_delay

I napisz jaką wartość zwróci.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych