Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Przechowywanie id


Najlepsza odpowiedź Droso, 18.09.2013 21:17

No to możesz robić tak:

 

new Zabojca[33];

 

I w tablicy jak ginie gościu:

Zabojca[ofiara] = atakujacy;

 

I potem tylko sprawdzasz jak kogos zabijesz czy Zabojca[TwojeID] == OFIARA_AKTUALNA czyli zemsta :D

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 18.09.2013 21:04

Chciałbym się dowiedzieć, jak mógłbym w określonym momencie zapisać id osoby, którą na przykład zabiłem i użyć w innej funkcji?? Proszę o przykład. Z góry dziękuję ;]


  • +
  • -
  • 0

#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 18.09.2013 21:08

Powiedz co chcesz dokładnie osiągnąć, w jakim momencie chcesz wywołać tą drugą funkcję.

 


  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 18.09.2013 21:13

Na chwilę obecną nie mam konkretnego przykładu. Załóżmy więc, że ktoś mnie zabił. Chcę teraz pobrać id zabójcy, by w nast. rundzie gdy to ja go zabiję wyświetliło mi się na HUD: Zemsciles sie na graczu %s

To tylko przykład i nie wiem, czy gdybym podał inny, przechowywanie wyglądałoby inaczej. W każdym razie najlepiej by było, gdyby id zapisywało się w jakiejś komórce, czy tym podobnym. 

 


  • +
  • -
  • 0

#4 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 18.09.2013 21:17   Najlepsza odpowiedź

No to możesz robić tak:

 

new Zabojca[33];

 

I w tablicy jak ginie gościu:

Zabojca[ofiara] = atakujacy;

 

I potem tylko sprawdzasz jak kogos zabijesz czy Zabojca[TwojeID] == OFIARA_AKTUALNA czyli zemsta :D


  • +
  • -
  • 2

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#5 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 18.09.2013 21:41

:facepalm:

a ja szukam rozwiązania nie wiadomo gdzie :D

Dzięki za pomoc


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych