Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

BSP parse fixer - łatka do serwera



  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 `Sernik

    `Profesjonalista !

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Ernest
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.09.2013 16:40

Chciałbym przedstawić łatkę dla serwerów używających aktualizacji 6027 do 6132 i używających bardzo niestandardowych mapek.

 

Problem polegał na tym, że jeżeli mapa zawierała jakieś niestandardowe znaki, których HLDS nie mógł "zrozumieć", serwer crashował w sposób niestandardowy mianowicie zatrzymywał się. Przykładem z oryginalnego wątku jest mapa bb_sonne.

 

Wersja linux:

Załączony plik  bsploaderfixer_i386.rar   3,91 KB  67 Ilość pobrań

Załączony plik  bsploaderfixer.zip   15,24 KB  69 Ilość pobrań

 

 

 

Źródło: https://forums.allie...ad.php?t=218751

 

 

 

 

 

 

 


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.67:27145
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.43:27015
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.66:27035

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.09.2013 14:16

Problem polegał na tym, że jeżeli mapa zawierała jakieś niestandardowe znaki

 

znaki gdzie ;) ?


  • +
  • -
  • 0

#3 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 18.09.2013 17:43

@up

W plikach map .bsp w headerze :P


  • +
  • -
  • 0

#4 `Sernik

    `Profesjonalista !

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Ernest
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.09.2013 17:45

Źle coś zrozumiałem? Źródło przetłumaczyć możesz.


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.67:27145
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.43:27015
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.66:27035





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych