Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

proszę o dodanie do klasy aby miala 1/2 z awp

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 wiewir

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:18
  • Lokalizacja:gorzyce wielkie
Offline

Napisano 14.09.2013 16:16

jak w temacie 
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "marksman (premium)";
new const opis[]    = "Ma 1/2 z awp, Mniejsza widocznosc jak kuca";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_AWP);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[marksman (premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    ma_klase[id] = false;
 
}
 
 
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
 
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

#2 wiewir

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:18
  • Lokalizacja:gorzyce wielkie
Offline

Napisano 14.09.2013 18:59

@ref
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

#3 Befe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:Fajne
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.09.2013 06:31

proszę łap

 

 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "marksman (premium)";
new const opis[]    = "Ma 1/2 z awp, Mniejsza widocznosc jak kuca";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_AWP);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[marksman (premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
 
oneonone[id][CSW_AWP] = 2
ma_klase[id] = 1;
   
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    ma_klase[id] = false;
 
ma_klase[id] = 0;
oneonone[id][CSW_AWP] = 0
 
}
 
 
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
 
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    
if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    
if(!(damagebits & (1<<1)))
        return HAM_IGNORED;
    
    
new hp_ofiary = get_user_health(this)
    new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
    
    
if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
    {
        if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
    }
    
    
return HAM_IGNORED;
}

 


Użytkownik Befe edytował ten post 15.09.2013 06:33






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych