#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <fun> #include <cstrike> new const nazwa[] = "marksman (premium)"; new const opis[] = "Ma 1/2 z awp, Mniejsza widocznosc jak kuca"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_AWP); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[marksman (premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); cs_set_user_defuse(id, 1); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } //Przy kucaniu public fwPrethink_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14.09.2013 16:16
jak w temacie
#3
Napisano 15.09.2013 06:31
proszę łap
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>#include <codmod>#include <engine>#include <fakemeta>#include <fun>#include <cstrike>#include <hamsandwich>new const nazwa[] = "marksman (premium)";new const opis[] = "Ma 1/2 z awp, Mniejsza widocznosc jak kuca";new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_AWP);new const zdrowie = 0;new const kondycja = 0;new const inteligencja = 0;new const wytrzymalosc = 0;new ma_klase[33]new oneonone[33][31]public plugin_init(){register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);}public cod_class_enabled(id){if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){client_print(id, print_chat, "[marksman (premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")return COD_STOP;}give_item(id, "weapon_hegrenade");give_item(id, "weapon_smokegrenade");cs_set_user_defuse(id, 1);ma_klase[id] = true;oneonone[id][CSW_AWP] = 2ma_klase[id] = 1;return COD_CONTINUE;}public cod_class_disabled(id){set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);ma_klase[id] = false;ma_klase[id] = 0;oneonone[id][CSW_AWP] = 0}//Przy kucaniupublic fwPrethink_Niewidzialnosc(id){if(!ma_klase[id])return;new button = get_user_button(id);if( button & IN_DUCK ){set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);}else{set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);}}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik Befe edytował ten post 15.09.2013 06:33
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych