public newfireball(id)
{
if (player_class[id] == Druid && is_user_alive(id) ) {
firebal z zielona smuga
}
if (player_class[id] == Mag && is_user_alive(id) ) {
firebal z niebieska smuga
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
Witajcie , chcialbym aby gracze nie mieli duzo bindow wiec pomyslalem ze zrobie 1 bind na rozne spelle dla osobnych klas. Po dodanie tej funkcji i po wbiciu na serwer te "HUD informacje" o klasie zanikaja a bind i tak nie dziala. Jak takie cos utworzyć? chodzi mi o to że gracz binduje np "bind c skill" i gdy jest magiem uzywa niebieskiego fireballa a gdy druidem to zielonego.
Robilem tez tak:
public newfireball(id)
{
if (player_class[id] == Druid && is_user_alive(id) ) {
firebal z zielona smuga
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (player_class[id] == Mag && is_user_alive(id) ) {
firebal z niebieska smuga
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
I dalej nic Za każdą pomoc dziękuję.
@edit
chce zrobic komende m.in. na umiejetnosci klas: jesli jestej pajakiem to bind uzyje ci liny, jesli jestes paladynem to uzyje mikstury, jesli jestes kowalem to rakiety itd
gdy naciskam zbindowany przycisk w konsoli pokazuje sie napis:
"nazwa_binda" is "1"
Użytkownik CheQ edytował ten post 12.09.2013 19:21


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty








