public newfireball(id) { if (player_class[id] == Druid && is_user_alive(id) ) { firebal z zielona smuga } if (player_class[id] == Mag && is_user_alive(id) ) { firebal z niebieska smuga } return PLUGIN_HANDLED; }Witajcie , chcialbym aby gracze nie mieli duzo bindow wiec pomyslalem ze zrobie 1 bind na rozne spelle dla osobnych klas. Po dodanie tej funkcji i po wbiciu na serwer te "HUD informacje" o klasie zanikaja a bind i tak nie dziala. Jak takie cos utworzyć?
chodzi mi o to że gracz binduje np "bind c skill" i gdy jest magiem uzywa niebieskiego fireballa a gdy druidem to zielonego.
Robilem tez tak:
public newfireball(id) { if (player_class[id] == Druid && is_user_alive(id) ) { firebal z zielona smuga return PLUGIN_HANDLED; } if (player_class[id] == Mag && is_user_alive(id) ) { firebal z niebieska smuga return PLUGIN_HANDLED; } }I dalej nic
Za każdą pomoc dziękuję.
@edit
chce zrobic komende m.in. na umiejetnosci klas: jesli jestej pajakiem to bind uzyje ci liny, jesli jestes paladynem to uzyje mikstury, jesli jestes kowalem to rakiety itd
gdy naciskam zbindowany przycisk w konsoli pokazuje sie napis:
"nazwa_binda" is "1"
Użytkownik CheQ edytował ten post 12.09.2013 19:21