Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Wytrzymałość Perku.amxx

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Maupa

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:30
  • GG:
  • Lokalizacja:Pomorze
Offline

Napisano 10.09.2013 20:53

A wiec tak, mam wgrana wytrzymalosc perku od QTM_Peyote na serwer i wyskakuje error tego pluginy i crashuje mi serwer.

 

Fragment errorlogow:

 

 

L 09/10/2013 - 19:18:15: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "wytrzymalosc_perku.amxx")
L 09/10/2013 - 19:18:15: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_set_user_perk")
L 09/10/2013 - 19:18:15: [AMXX]    [0] wytrzymalosc_perku.sma::Death (line 47)
L 09/10/2013 - 19:22:37: Start of error session.

 

 

temat już taki był ale widze że jest zamknięty: http://amxx.pl/topic...zymalosc-perku/

 

 

Plugin brałem stąd http://amxx.pl/topic...zymalosc-perku/


  • +
  • -
  • 0

New BF3 Mod [72 odznaki] ====>> b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

 

COD Mod 501lvl ====>> b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png

 

Real Paintball Mod / Only DD2 ====>> b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 11.09.2013 07:47

W Death(), po new id = read_data(2); sprawdź czy klient jest podłączony (is_user_connected).


  • +
  • -
  • 0

#3 Maupa

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:30
  • GG:
  • Lokalizacja:Pomorze
Offline

Napisano 12.09.2013 16:13

Wygląda to w ten sposób nie widze tu komendy  is_user_connected

 

public Death()
{
    new id = read_data(2);
    
    if(!cod_get_user_perk(id)) return;
    
    new uszkodzenia_za_smierc = get_pcvar_num(cvar_uszkodzenia_za_smierc);
    wytrzymalosc_perku[id] -= (wytrzymalosc_perku[id] > uszkodzenia_za_smierc)? uszkodzenia_za_smierc: wytrzymalosc_perku[id];
    if(wytrzymalosc_perku[id] <= 0)
    {
        cod_set_user_perk(id, 0);
        client_print(id, print_chat, "Twoj perk ulegl zniszczeniu.");
    }

 

 

I rozumiem że powinno być jeśli tak to jak możesz dodaj bo nie specjalnie wiem gdzie


  • +
  • -
  • 0

New BF3 Mod [72 odznaki] ====>> b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

 

COD Mod 501lvl ====>> b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png

 

Real Paintball Mod / Only DD2 ====>> b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#4 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 12.09.2013 21:08

Po new id = read_data(2);

if(!is_user_connected(id)) return;

  • +
  • -
  • 1

#5 Maupa

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:30
  • GG:
  • Lokalizacja:Pomorze
Offline

Napisano 13.09.2013 15:56

+ dla Ciebie działa

 

Podziękował

 

Szerokości

 

Można zamknąć


  • +
  • -
  • 0

New BF3 Mod [72 odznaki] ====>> b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

 

COD Mod 501lvl ====>> b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png

 

Real Paintball Mod / Only DD2 ====>> b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych