Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Quests system(Misje, zadania) - Tworzenie zadań


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Eldo.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:33
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 09.09.2013 12:45

Siemka mógłby mi ktoś pokazać jak stworzyć takie zadania jak:

 

  • "Zadaj x DMG od tylu!"
  • "Zabij x osob z x broni!"
  • "Zabij HeadShotem x osob z x broni!"
  • "Zabij x osob od tylu!"
  • "Zabij x rywali HeadShotem!"
  • "Zabij x osoby w czasie jednej mapy!"
  • "Zabij x osob HeadShotem w czasie jednej mapy!"
  • "Rozegraj z nami x rund!"

Przykładowe zadanie:

#include <amxmodx>
#include <quests>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

new qHandle1;

public plugin_init(){
                register_plugin("Przykladowy quest", "1.0", "Fili:P");
                RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ham_td", 1);
                qHandle1 = register_quest("Niszczyciel", "Zadaj 10000 obrazen wrogom", 10000, "1000$");
}
public ham_td(this, idinflict, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
                if(this == idattacker)
                                return 1;
                if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
                                return 1;
                if(!idattacker)
                                return 1;

                quest_add_status(idattacker, qHandle1, floatround(damage));
                return 1;
}
public quest_give_reward(id, qid)
{
                if(qid == qHandle1 && id)
                                cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+1000, 1);
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych