←  Szukam pluginu

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] TT nie może się zabić

Zablokowany

  • +
  • -
StoPrOcEnt927 - zdjęcie StoPrOcEnt927 08.09.2013

Witam, szukam pluginu takiego, iż TT nie może się zabić np. skacząc z wysokości nie zabiera mu hp.

Nie chodzi o kill w konsoli tylko o to, aby nie mógł się zabić.

Z góry dzięki za pomoc.

Odpowiedz

  • +
  • -
Dimni - zdjęcie Dimni 08.09.2013




#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define DMG_FALL (1<<5)

public plugin_init()
{
 register_plugin("Nieśmiertelne TT", "1.0", "Dimni")
 RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_Spawn", 1)
}

public fw_Spawn(id)
{
 if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  set_user_godmode(id, 1)
 else
  set_user_godmode(id, 0)
}
"powinno działać"
Użytkownik Dimni edytował ten post 08.09.2013 12:20
Odpowiedz

  • +
  • -
Ogen Dogen - zdjęcie Ogen Dogen 08.09.2013

Jeśli chcesz żeby nie można go było zabić w żaden sposób to łatwiej dać mu god'a

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "God for Terrorists"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Ogen Dogen"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	RegisterHam(Ham_Spawn,"player","spawn_dla_terro",0);
}

public spawn_dla_terro(id)
{
	if (cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_T) set_user_godmode(id,1);
        else set_user_godmode(id,0);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Użytkownik Ogen Dogen edytował ten post 08.09.2013 12:18
Odpowiedz

  • +
  • -
StoPrOcEnt927 - zdjęcie StoPrOcEnt927 08.09.2013

Nie o to mi chodziło, ale dzięki za zainteresowanie :)

Chodzi mi o to, że sam się zabić nie może, ale CT może go zabić.

Odpowiedz

  • +
  • -
StoPrOcEnt927 - zdjęcie StoPrOcEnt927 11.09.2013

Pomoże ktoś?

Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 12.09.2013

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{
    register_plugin("TT cant kill himself", "0.1", "d0naciak");
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage");
}

public fw_TakeDamage(id, iEnt, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBits)
{
    if(!is_user_connected(iAttacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(iAttacker == id && get_user_team(id) == 1)
        return HAM_SUPERCEDE;
        
    return HAM_IGNORED;
}

?

Odpowiedz

  • +
  • -
StoPrOcEnt927 - zdjęcie StoPrOcEnt927 14.09.2013

Działa, dzięki. Można zamknąć :)

Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 15.09.2013

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany