Witam, szukam pluginu takiego, iż TT nie może się zabić np. skacząc z wysokości nie zabiera mu hp.
Nie chodzi o kill w konsoli tylko o to, aby nie mógł się zabić.
Z góry dzięki za pomoc.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 08.09.2013 11:55
Witam, szukam pluginu takiego, iż TT nie może się zabić np. skacząc z wysokości nie zabiera mu hp.
Nie chodzi o kill w konsoli tylko o to, aby nie mógł się zabić.
Z góry dzięki za pomoc.
» IP: 79.133.192.229:27015
» IP: 80.72.41.211:27010
» IP: 80.72.41.211:27072 Nowy serwer CS:GO, zapraszam!
Napisano 08.09.2013 12:09
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> #define DMG_FALL (1<<5) public plugin_init() { register_plugin("Nieśmiertelne TT", "1.0", "Dimni") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_Spawn", 1) } public fw_Spawn(id) { if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) set_user_godmode(id, 1) else set_user_godmode(id, 0) }"powinno działać"
Użytkownik Dimni edytował ten post 08.09.2013 12:20
Napisano 08.09.2013 12:16
Jeśli chcesz żeby nie można go było zabić w żaden sposób to łatwiej dać mu god'a
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> #define PLUGIN "God for Terrorists" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Ogen Dogen" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn,"player","spawn_dla_terro",0); } public spawn_dla_terro(id) { if (cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_T) set_user_godmode(id,1); else set_user_godmode(id,0); return PLUGIN_HANDLED; }
Użytkownik Ogen Dogen edytował ten post 08.09.2013 12:18
Napisano 12.09.2013 15:28
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("TT cant kill himself", "0.1", "d0naciak"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage"); } public fw_TakeDamage(id, iEnt, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBits) { if(!is_user_connected(iAttacker)) return HAM_IGNORED; if(iAttacker == id && get_user_team(id) == 1) return HAM_SUPERCEDE; return HAM_IGNORED; }
?
Napisano 15.09.2013 10:03
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych