Witam, szukam pluginu takiego, iż TT nie może się zabić np. skacząc z wysokości nie zabiera mu hp.
Nie chodzi o kill w konsoli tylko o to, aby nie mógł się zabić.
Z góry dzięki za pomoc.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 08.09.2013 11:55
Witam, szukam pluginu takiego, iż TT nie może się zabić np. skacząc z wysokości nie zabiera mu hp.
Nie chodzi o kill w konsoli tylko o to, aby nie mógł się zabić.
Z góry dzięki za pomoc.
» IP: 79.133.192.229:27015 ![]()
» IP: 80.72.41.211:27010 ![]()
» IP: 80.72.41.211:27072
Nowy serwer CS:GO, zapraszam!
Napisano 08.09.2013 12:09
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define DMG_FALL (1<<5)
public plugin_init()
{
register_plugin("Nieśmiertelne TT", "1.0", "Dimni")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_Spawn", 1)
}
public fw_Spawn(id)
{
if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
set_user_godmode(id, 1)
else
set_user_godmode(id, 0)
}
"powinno działać"
Użytkownik Dimni edytował ten post 08.09.2013 12:20
Napisano 08.09.2013 12:16
Jeśli chcesz żeby nie można go było zabić w żaden sposób to łatwiej dać mu god'a
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "God for Terrorists"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Ogen Dogen"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","spawn_dla_terro",0);
}
public spawn_dla_terro(id)
{
if (cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_T) set_user_godmode(id,1);
else set_user_godmode(id,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Użytkownik Ogen Dogen edytował ten post 08.09.2013 12:18
Napisano 12.09.2013 15:28
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
public plugin_init()
{
register_plugin("TT cant kill himself", "0.1", "d0naciak");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage");
}
public fw_TakeDamage(id, iEnt, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBits)
{
if(!is_user_connected(iAttacker))
return HAM_IGNORED;
if(iAttacker == id && get_user_team(id) == 1)
return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}
?
Napisano 15.09.2013 10:03
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych