Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przesłanie zmiennej innemu pluginowi


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 05.09.2013 09:37

Witam. Chcę przesłać zmienną typu string lub prawda fałsz iinemu pluginowi. Czego używa się do takich operacji, natywów czy forwardów?

Może mi ktoś podesłać przybliżony schamat?


  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 05.09.2013 09:56

Tworzysz funkcje zwracającą zmienną. 

i według poradniku tworzysz natyw. 

 

http://amxx.pl/topic/20034-natywy/

 

bez biblioteki zrób podobnie jak w tym poście 

http://amxx.pl/topic...atywy/?p=511105

 

Tylko pamiętam że ze stringiem są problemy ze zwracaniem więc musisz "kopiować" 


  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#3 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 05.09.2013 11:31

Zrobiłem jak pisałem czyli do jednego pluginu dopisałem to:

public plugin_natives()
{
    register_native("rozgrzewka","rozgrzewka_handler",1)
}
public rozgrzewka_handler(flaga)
{
    switch(flaga)
    {
        case 0:
        {
            rozgrzewka = 0
        }
        case 1:
        {
            rozgrzewka = 1
        }
    }
}

A do drugiego to:

native rozgrzewka(flaga)

I gdy jest potrzeba ustawiam rozgrzewka(1) lub rozgrzewka (0)

 

I sypie errorami:

L 09/05/2013 - 12:21:14: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "rozgrzewka.amxx")
L 09/05/2013 - 12:21:14: [AMXX] Run time error 10: native error (native "rozgrzewka")
L 09/05/2013 - 12:21:14: [AMXX]    [0] rozgrzewka.sma::Game_Restart (line 48)

  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#4 Ogen Dogen

    Guru

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:713
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 05.09.2013 22:18

Prowizorycznie możesz przekazywać wartość w cvarze :D


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.09.2013 22:54

pokaż więcej kodu , czy pluginy z natywami jest nad tym który używa natywów w plugins.ini ?


  • +
  • -
  • 0

#6 Sniper Elite

    Master

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 15.09.2013 12:43

Męczyłem się z tym sam, ale nic mi nie wychodziło.

Jak napisać natyw który będzie zwracał 1-0 lub true-false.

Natyw będzie zależny od zmiennej true-false, będzie to rozgrzewka do zm.

2 inne pluginy będą sprawdzać if'em czy rozgrzewka jest aktywna, po to mi ten natyw.

 

Jak powinna wyglądać funkcja natywu oraz czy takie coś zadziała:

 

If(native_rozgrzewka() == 1)

   kod do wykonania.


Użytkownik Sniper Elite edytował ten post 15.09.2013 12:43

  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#7 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 11.10.2013 19:02

Jak napisać natyw który będzie zwracał 1-0 lub true-false.
http://wklej.org/id/1147756/
include standardowe
If(native_rozgrzewka() == 1)   
kod do wykonania.
w drugim pluginie, PO wcześniejszym ( z tym kodem co dałem wyżej )
native bool:bool_native()
...plugin init....
..jakis public ...
gdzies w tym publicu ...
if(bool_native() == true)    
//kod
Teoretycznie powinno dziąłać

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych