Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[KLASA] Strzelec Wyborowy v2 - Czasowy NoRecoil

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Hajmus

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:260
  • GG:
  • Lokalizacja:Otwock
Offline

Napisano 04.09.2013 13:08

*
Popularny

Witam,
Klasa pochodzi z serwerka, który tworzę. Jest to troszkę odświeżone wersja strzelca wyborowego. Według mnie domyślnie jest mega nudny.
 
Czym się różni od zwykłej wersji?
Jest to Strzelec, który swoją siłe opiera również na inteligencji. (Opierałem się na kodzie QuadDamage). Wciskając klawisz E ma przez x sekund brak rozrzutu. Czas trybu bez rozrzutu, oraz ilość jego włączeń w jednej rundzie jest zależna od inteligencji.
 
CZAS

     //czas = floatround(((2 * cod_get_user_intelligence(id)) + 100) / 100.0, floatround_floor)
       czas = 1;

Możemy ustawić go również na sztywno co jest zrobione domyślnie. Przy czasie elastycznym wynosi on przy 0 inteligencji:
(2 * 0 + 100) / 100 = 1 sekundę i analogicznie (2 *100 + 100) / 100 = 3 sekundy przy 100 int.
 

Ilość włączeń

    uzycia_skilla[id] = floatround(1 + (cod_get_user_intelligence(id)*0.02));
    //uzycia_skilla[id] = 1; 

Domyślnie jest on elastyczny. Przy 0 inteligencji skilla możemy włączyć 1 raz, przy max int (100) 3 razy. Wartość tą możemy również ustawić według naszego uznania

Załączone pliki


Użytkownik Hajmus edytował ten post 04.09.2013 13:10

  • +
  • -
  • 6

naOtwocku.pl [CoD:Advanced][100lvl] - 80.82.16.66:27024

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#2 Neo Farcik

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 04.09.2013 14:22

Wow ! Bardzo ciekawe, pewnie wielu osobom się to przyda :D (+)


Bo kolorowe jest piękne


#3 Kaleka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 23.09.2013 16:03

Widzę że mój pomysł się rozpowszechnił ;P leci +


  • +
  • -
  • 0

reklama.png

pluginyCOD.pl  Perki i klasy oraz dodatki do codmoda!

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych