Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

[ROZWIĄZANE] Pomocy - łaczenie pluginówpomoc

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 szczurexq

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 30.08.2013 21:53

Witam, mam do was pytanie jak i zarazem prośbę mógłby mi ktoś pomóc połączyć 2 pluginy w jedno, ponieważ mam problemy typu migotanie hud :/ I czy mógłby mi ktoś pomóc połączyć te 2 pluginy? Próbowałem przy zmianie - "set_task" na 0.1 ale nic nie pomogło.

 

Z góry wielkie thx ;) Oczywiście będzie +repu :)

 

 

Ps. Tak samo z góry przepraszam jeżeli temat w nie odpowiednim dziale.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 31.08.2013 02:17

To nic nie da, po prostu masz za dużo pluginów nawalonych, które używają wiadomości HudMsg i wszystkie 4 kanały są zapchane, albo 1 konkretny.
W pluginie 'c4' kanał był ustawiony na -1 co nawet nie wiem co oznacza, ale takiego kanału raczej(?) nie ma, więc pewnie był użyty pierwszy kanał, w timeprojector był ustawiony kanał 13 - takiego kanału też nie ma, więc pewnie też standardowy był ustawiony czyli 1. Zmieniłem je na '1' i '2'.

#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "c4 / TimeProjector"
#define VERSION "0.2 / 0.1"
#define AUTHOR "SAMURAI+ST4life+Filip/`NN"

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;


public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
	
	pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");
	
	register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
	register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
	register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
	
	g_msgsync = CreateHudSyncObj();
	
	set_task(1.0, "show_timer",0,"",0,"b")
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public newRound()
{
	g_c4timer = -1;
	remove_task(652450);
	b_planted = false;
}

public endRound()
{
	g_c4timer = -1;
	remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
	b_planted = true;
	g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
	dispTime()
	set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
	if(b_planted)
	{
		remove_task(652450);
		b_planted = false;
	}
	
}

public bomb_explode()
{
	if(b_planted)
	{
		remove_task(652450);
		b_planted = false;
	}
	
}

public dispTime()
{
	if(!b_planted)
	{
		remove_task(652450);
		return;
	}
	
	if(g_c4timer >= 0)
	{
		if(g_c4timer > 37) set_hudmessage(28, 134, 238, -1.0, 0.60, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, 1);
		else if(g_c4timer > 34) set_hudmessage(0, 238, 0, -1.0, 0.60, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, 1);
			else if(g_c4timer > 31) set_hudmessage(238, 154, 0, -1.0, 0.60, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, 1);
			else if(g_c4timer > 28) set_hudmessage(28, 134, 238, -1.0, 0.60, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, 1);
			else if(g_c4timer > 25) set_hudmessage(0, 238, 0, -1.0, 0.60, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, 1);
			else if(g_c4timer > 22) set_hudmessage(238, 154, 0, -1.0, 0.60, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, 1);
			else if(g_c4timer > 19) set_hudmessage(28, 134, 238, -1.0, 0.60, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, 1);
			else if(g_c4timer > 17) set_hudmessage(0, 238, 0, -1.0, 0.60, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, 1);
			else if(g_c4timer > 14) set_hudmessage(238, 154, 0, -1.0, 0.60, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, 1);
			else if(g_c4timer > 11) set_hudmessage(28, 134, 238, -1.0, 0.60, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, 1);
			else if(g_c4timer > 9) set_hudmessage(0, 238, 0, -1.0, 0.60, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, 1);
			else if(g_c4timer > 7) set_hudmessage(238, 154, 0, -1.0, 0.60, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, 1);
			else if(g_c4timer > 4) set_hudmessage(28, 134, 238, -1.0, 0.60, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, 1);
			else set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.60, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, 1);
		
		ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "|==Cs.Games4Life.pl==|^n| C4 wy***ie Za: %d |^n|==Cs.Games4Life.pl==|", g_c4timer);
		
		--g_c4timer;
	}
	
}


public show_timer(){
	new nextmap[32]
	new Time[9]
	new timeleft = get_timeleft()
	
	get_time("%H:%M:%S",Time,8)
	set_hudmessage(0,255,0,0.66,0.04,0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.2, 2)
	ShowSyncHudMsg(0,g_msgsync, "Godzina: %s^nPozostaly czas: %d:%02d^nNastepna mapa: %s", Time, timeleft / 60, timeleft % 60,nextmap)
	return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#3 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2066
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 31.08.2013 06:46

Wpisanie -1 jako kanał oznacza automatyczne wybranie pierwszego wolnego kanału ;) (dokumentacja sie kłania)


  • +
  • -
  • 0

#4 szczurexq

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 31.08.2013 08:06

Skomplikowałem plik wrzuciłem i nie działa mi w teamprojector hud z "next mapa" --> Nie pokazuje jaka jest next mapa, a tak po za tym jak położyłem c4 to miga hud c4 i ten hud teamprocjector tak jak wtedy miałem, a tak to dobrze było... Poprawi ktoś to? Lub ktoś zna jakiś sposób aby temu zaradzić? Też myślałem czy dałoby się zrobić tak aby ten zegar u góry (teamprojector) wyłączał się gdy ktoś bombę podłożył?

 

Ps. Jak coś c4 w plugins.ini off.


  • +
  • -
  • 0

#5 szczurexq

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 31.08.2013 14:51

Sam już sb poradziłem ale dzięki za pomoc +repu pójdzie.

 

//zamek


  • +
  • -
  • 0

#6 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 17.09.2013 10:49

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych