Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pisanie pluginów a język


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Muminek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:43
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 28.08.2013 22:33

Witam.

Trochę googlowałem, trochę szukałem na forum i trochę zaglądałem w Amxx Studio.

Głownie dowiedziałem się, że pluginy pisze się w języku PAWN, moje pytanie brzmi czy jest możliwość pisania pluginów w C++? Amxx Studio w ustawieniach kompilatora dopuszcza taką możliwość, ale jak ewentualnie ustawić całe studio, żeby działało?

 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 28.08.2013 23:06

W C++ możesz pisać pluginy bezpośrednio pod metamoda:p, którego pluginem jest właśnie AMXX, zyskując znacznie więcej możliwości.



#3 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 28.08.2013 23:09

W c++ możesz pisać biblioteki, które możesz wykorzystywać w pluginach. Ogólnie chyba pluginy do metamoda też się w c++ pisze, ale nie interesowałem się tym, to pewny nie jestem.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#4 Muminek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:43
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 28.08.2013 23:14

No dobra, ale jak przebiega wtedy kompilacja? Moge korzystać z tego amxx studio oraz z tej dokumentacji (http://amxx.pl/dokumentacja/) bo nie wiem czy dobrze rozumiem. Studio mi trochę 'sapie' i nie chce pozwolic utworzyc pliku do pisania c++. 

Mózg mi już trochę wysiada po całym dniu a akurat teraz zebrało mi się na szukanie takich informacji ;-)

 


  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.08.2013 23:23

No dobra, ale jak przebiega wtedy kompilacja?

 

Tak jak każda inna kompilacja bibliotek dynamicznych


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych