Jump to content


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Pisanie pluginów a język


  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic
4 replies to this topic

#1 Muminek

    Pomocny

  • Użytkownik

  • Reputacja: 0
    Nowy

  • Postów:43
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Posted 28.08.2013 22:33

Witam.

Trochę googlowałem, trochę szukałem na forum i trochę zaglądałem w Amxx Studio.

Głownie dowiedziałem się, że pluginy pisze się w języku PAWN, moje pytanie brzmi czy jest możliwość pisania pluginów w C++? Amxx Studio w ustawieniach kompilatora dopuszcza taką możliwość, ale jak ewentualnie ustawić całe studio, żeby działało?

 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_21977_*

  • Gość

  • Reputacja: 0

Offline

Posted 28.08.2013 23:06

W C++ możesz pisać pluginy bezpośrednio pod metamoda:p, którego pluginem jest właśnie AMXX, zyskując znacznie więcej możliwości.



#3 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

  • Reputacja: 2,035
    Godlike

  • Postów:5,411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Posted 28.08.2013 23:09

W c++ możesz pisać biblioteki, które możesz wykorzystywać w pluginach. Ogólnie chyba pluginy do metamoda też się w c++ pisze, ale nie interesowałem się tym, to pewny nie jestem.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#4 Muminek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 0
    Nowy

  • Postów:43
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Posted 28.08.2013 23:14

No dobra, ale jak przebiega wtedy kompilacja? Moge korzystać z tego amxx studio oraz z tej dokumentacji (http://amxx.pl/dokumentacja/) bo nie wiem czy dobrze rozumiem. Studio mi trochę 'sapie' i nie chce pozwolic utworzyc pliku do pisania c++. 

Mózg mi już trochę wysiada po całym dniu a akurat teraz zebrało mi się na szukanie takich informacji ;-)

 


  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

  • Reputacja: 6,584
    Godlike

  • Postów:12,056
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Posted 28.08.2013 23:23

No dobra, ale jak przebiega wtedy kompilacja?

 

Tak jak każda inna kompilacja bibliotek dynamicznych


  • +
  • -
  • 0




  


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg 💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO

Sign In